Gå til innhold

E28 M535i----solgt

Kristian
 Share

Anbefalte innlegg

nei si det ;) er jo så svak for e30 m3.... så vi får se. men i e jo så utrolig glad i m535'n min å! i veit da faen i jørgen... va faktisk akkurat borte å såg på den no! stått sia september å starta på første vridning! :) satt inni den mens den gikk se til drifttemperatur... ohh fin lyd i den åsså! da vart i usikker på salg igjen gitt. skikkelig god bil ta.. litt småplukk e det på den, men ikkje mykje.

har jo fått tak i s38 spjeld å, så trur det kan bli ganske rått :)

I sjønna ka du meina;) vanskelig og bestemme c.. i ha villa beholdt den og fått den strøken;) Du må tenke d nøye om no! du fe ta d en tur t en dag å fyre den opp att så e i sikker på du vell beholde den;) hehe.. fin lyd ja!! ja s38 spjeld e tøft :D ikje mange som he d på m30! va foresten i garasjen å fyra opp min i æu en dag og monterte inn glassluke :D Gleda me meget t våren no;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hehe, synes s14 med cf innsug å div snacks++ høres greit ut i da ;) men e veldig fornøyd me lyden i m535i'n å, e ikkje mykje som slår en gammal bmw sekser med grovt eksosanlegg :)

e spent på kossn lyden blir me s38 spjeld å åpne trakta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, synes s14 med cf innsug å div snacks++ høres greit ut i da ;) men e veldig fornøyd me lyden i m535i'n å, e ikkje mykje som slår en gammal bmw sekser med grovt eksosanlegg :)

e spent på kossn lyden blir me s38 spjeld å åpne trakta.

M3 e ikje feil d heller nei;) men bli nåkkå anna mæ 6ar! ja d bli nåkk rå lyd!! hadde i hatt peng sku i kjøpt av d na bilen.. Ha ikje sakt nei takk t to M535i a i garasjen :wink::D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

kan komme med en liten update her da.. kjørte bilen for første gang siden slutten av september i forigårs, turen gikk rett til verkstedet til en kompis som skal ta et par rustflekker i motorrom og en flekk i bagasjerom.

var også på gs og hentet gsp coilovers og nye powerflex foringer til kasterstag, ser bra ut, gleder meg til å prøve bilen med dette på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Ingen som har lyst på en grom m535i? Gjort mye siste ukene. Gsp coilovers, hjullager, det meste av foringer og stag i forstilling nytt, e34 m5 bremser med grommere skiver og klosser++ byttet alt av olje, motor, gir og diff.

Vurderes kun solgt sålenge den bilen jeg vil ha er til salgs.

Kan komme med nye bilder etterhvert. Den har blitt laav.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Ingen som har lyst på en grom m535i? Gjort mye siste ukene. Gsp coilovers, hjullager, det meste av foringer og stag i forstilling nytt, e34 m5 bremser med grommere skiver og klosser++ byttet alt av olje, motor, gir og diff.

Vurderes kun solgt sålenge den bilen jeg vil ha er til salgs.

Kan komme med nye bilder etterhvert. Den har blitt laav.

få ut noen nye bilder da ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
  • 5 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...