Mjørgen Skrevet Mars 19, 2011 Share Skrevet Mars 19, 2011 nei si det er jo så svak for e30 m3.... så vi får se. men i e jo så utrolig glad i m535'n min å! i veit da faen i jørgen... va faktisk akkurat borte å såg på den no! stått sia september å starta på første vridning! satt inni den mens den gikk se til drifttemperatur... ohh fin lyd i den åsså! da vart i usikker på salg igjen gitt. skikkelig god bil ta.. litt småplukk e det på den, men ikkje mykje. har jo fått tak i s38 spjeld å, så trur det kan bli ganske rått I sjønna ka du meina;) vanskelig og bestemme c.. i ha villa beholdt den og fått den strøken;) Du må tenke d nøye om no! du fe ta d en tur t en dag å fyre den opp att så e i sikker på du vell beholde den;) hehe.. fin lyd ja!! ja s38 spjeld e tøft ikje mange som he d på m30! va foresten i garasjen å fyra opp min i æu en dag og monterte inn glassluke Gleda me meget t våren no;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Mars 19, 2011 Share Skrevet Mars 19, 2011 å en ting t.. Husk Du fe ikje samme goo lyden når du starta opp m3en;) hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Mars 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2011 hehe, synes s14 med cf innsug å div snacks++ høres greit ut i da men e veldig fornøyd me lyden i m535i'n å, e ikkje mykje som slår en gammal bmw sekser med grovt eksosanlegg e spent på kossn lyden blir me s38 spjeld å åpne trakta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Mars 20, 2011 Share Skrevet Mars 20, 2011 hehe, synes s14 med cf innsug å div snacks++ høres greit ut i da men e veldig fornøyd me lyden i m535i'n å, e ikkje mykje som slår en gammal bmw sekser med grovt eksosanlegg e spent på kossn lyden blir me s38 spjeld å åpne trakta. M3 e ikje feil d heller nei;) men bli nåkkå anna mæ 6ar! ja d bli nåkk rå lyd!! hadde i hatt peng sku i kjøpt av d na bilen.. Ha ikje sakt nei takk t to M535i a i garasjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Mars 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2011 du har nok jarn i ilden trur i kor blir det av na filmen vi har snakka om da?? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Mars 21, 2011 Share Skrevet Mars 21, 2011 Ja he d desverre;) nei na filmen he i ikje sett nåkkå t gitt i he masa på na karn fleire gange!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet April 9, 2011 Forfatter Share Skrevet April 9, 2011 kan komme med en liten update her da.. kjørte bilen for første gang siden slutten av september i forigårs, turen gikk rett til verkstedet til en kompis som skal ta et par rustflekker i motorrom og en flekk i bagasjerom. var også på gs og hentet gsp coilovers og nye powerflex foringer til kasterstag, ser bra ut, gleder meg til å prøve bilen med dette på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Mai 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2011 Ingen som har lyst på en grom m535i? Gjort mye siste ukene. Gsp coilovers, hjullager, det meste av foringer og stag i forstilling nytt, e34 m5 bremser med grommere skiver og klosser++ byttet alt av olje, motor, gir og diff. Vurderes kun solgt sålenge den bilen jeg vil ha er til salgs. Kan komme med nye bilder etterhvert. Den har blitt laav. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VHaugen Skrevet Juni 2, 2011 Share Skrevet Juni 2, 2011 Åååh Hadde eg berre ikkje vore i Armyen for tida, så hadde eg lagt inn bud på an, trukje banken lar meg ta lån på an mens eg e her inne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghstrider Skrevet Juni 2, 2011 Share Skrevet Juni 2, 2011 Ingen som har lyst på en grom m535i? Gjort mye siste ukene. Gsp coilovers, hjullager, det meste av foringer og stag i forstilling nytt, e34 m5 bremser med grommere skiver og klosser++ byttet alt av olje, motor, gir og diff.Vurderes kun solgt sålenge den bilen jeg vil ha er til salgs. Kan komme med nye bilder etterhvert. Den har blitt laav. få ut noen nye bilder da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Juni 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2011 Skal ordne nye bilder over helga. Nå skal denne selges, har vært og hentet meg en e39 m5 idag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Juni 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2011 Har ikke pc som fungerer for øyeblikket, men kan sende bilder over mms. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Juni 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2011 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=29140507 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Juli 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2011 Bumper denne. Innbytte i billigere "bruksbil" kan vurderes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet August 1, 2011 Forfatter Share Skrevet August 1, 2011 Innbytte i f.eks e46 touring vil bli vurdert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå