SofaKingFresh Skrevet Juli 17, 2010 Share Skrevet Juli 17, 2010 Grunnen til det er fordi denne karen er en svindler. kjøpte en Diff av han for godt over 1 måned siden... Han har ikke en Diff liggende engang vil jeg tro. Men, han kan vente seg besøk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik_88 Skrevet Juli 17, 2010 Share Skrevet Juli 17, 2010 Har du navn nr til denne karen da eller? Legg gjerne ut offentlig her. Jeg har ikke tenkt å sponse noen med penger helt uten videre. Det er bra sikkert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Juli 17, 2010 Share Skrevet Juli 17, 2010 Jeg har alt Nr til dama hans, adr. jobb nr osv.. Legger ikke ut om han ikke fører over pengene tilbake til meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik_88 Skrevet Juli 17, 2010 Share Skrevet Juli 17, 2010 Har gitt han frist til onsdag for å gjøre opp for seg/komme med en ekstremt bra unnskyldning. Hvis ikke bærer det rett til politi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Juli 17, 2010 Share Skrevet Juli 17, 2010 Ikke hør på unnskyldninger.. Har hørt nok av de den siste måneden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik_88 Skrevet Juli 17, 2010 Share Skrevet Juli 17, 2010 Nettopp fått PM fra en annen som har "handlet" med denne karn. Ingen unnskyldninger blir gode nok nå lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå