Gå til innhold

S: 1994 BMW M5 3.8 - 186.557, - | SOLGT


Anbefalte innlegg

Utvendig er det ikke mye som skiller! Detaljer bare. En plast list foran og bak, dobble potter...

Stusselig er det iallefall, syntes jeg. Men velholdt, ja!

Man må titte inni, eller i motor før men ser hva dette er. Org sleeper; )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du hør hvertfall forskjell på en m5 og en 518i :)

Har selv en m5, om folk ikke ser forskjell på min m5 touring 3.8 og en 518 gir eg blaffen i :)

I norge finnes det mange wannabe m5(ombyggde og stylade e34), men husk at samtlige e34 m5 var handbyggde og tilverket i en ganske liten serie.

lykke til med salget, enligt meg er e34 m5 den siste riktige m5:en med aner fra bmw m1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den ser jo ut som en velholdt 518 utseendemessig! Det er trist på en så potent bil...

Kunne vært litt som minnet om sportselighet da !

Det er jo det som er poenget . minst mulig som røper hva det er .

Det er jaggu nok av biler som kjører "all show no go"

dette må da være et bra kjøp til denne prisen , fabriksny motor fra 2003 å greier . slikt er ikke billig.

Her er sikkert noen som kunne tenkt seg å ribbe den for å sette motoren ned i en ihjelrusta e30 også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett denne bilen på Nordnes de siste årene, den er så strøken! Siklet på den flere ganger....

At den har gått 300.000 har ingen verdens ting å si. Liten tro på at det er så mange M5er som er finere enn denne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E34 M5 er en sleeper.

Det er det som er så bra med den

Altfor mye på E39 og E60/E61 som røper at her er det noe med skikkelig maskineri.

Kan nevne at denne også har Nürburgringpakken.

I og med at det er ikke så mange orginale E34 M5 igjen her på berget, så burde man beholde den som den er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min m5 har ny overhalt motor,ser på utdrag fra gs at bare toppen kom på øver 45000kr,nye stempler mm,og jobb og det passerte 100k , full servise historik og få eiere gjorde at eg til slutt blev eier av en m5.

Om motor og edc demperne er i orden og bilen har servise historiken i orden så er m5 kjøpet ganske riskfritt, ser at prisen på orginale biler i europa er på vei opp, ikke så markant som på m3 e30.

[-X en ombyggd m5 blir aldrig er orginal m5,det er vel bare i norge det er så mange ombyggde pga en helt syk avgiftssystem, norge har og nesten 10% av alle m5 touringer pga mange vart registrert som varebiler.

lykke til med salget av din m5.

Den som er intressert i e34 m5 kan sjekke ut :www.e34m5.se ,der kan man finne ut mer om m5 og sjekke registret øver tilverkede m5:or

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overhaling av min motor beløp seg på i overkant av 110 000kr . EDC demperen er i forhold til dagens demperteknologi skuffende .

En ombygd bil er og vil alltid være en ombygd bil. Det er ikke en M5 , og er således ikke interesant å samenligne pris med.

I europa stiger prisene ( ikke uventet) på slike biler. Spesielt touringen tror jeg kan få en liten prisdump. Og det skulle ikke forundre om de som kjøpte toruinger fra utlandet for en 3-4 år siden pga motor og gir kunne solgt bilen og tjent noen kroner på det .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...