Erlend E30 Skrevet Juni 24, 2010 Share Skrevet Juni 24, 2010 heisann jeg lurte på om kom disse sjalusi/laksetrapp bakrute i e21, e28 og e30 orginalt på 80 tallet ? jeg fant noe bilder på nettet her masse fine bmwer http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... ?t=1295561 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Juni 24, 2010 Share Skrevet Juni 24, 2010 Så litt feil ut i mine øyne, uten å vite om det er orginalt eller ikke, men føler at sjalusi hører hjemme på Volvo 140++ og div Ford. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend E30 Skrevet Juni 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2010 jeg synes var litt tøff med sjalusi men det hører hjemme feks volvo 140 240, opel ascona manta og ford taunus og granada som du sier hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Juni 25, 2010 Share Skrevet Juni 25, 2010 liker sjalusi jeg hehe skiller seg ut (i positiv retning) liksom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
painkiller Skrevet Juni 26, 2010 Share Skrevet Juni 26, 2010 Litt wunderbaum og noen klistremerker der, så kanskje ræggerne hadde bytta ut volvo og ford med bmw=P Neeei, enig med disse over her, hører hjemme på heeelt andre biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hauken Skrevet Juni 26, 2010 Share Skrevet Juni 26, 2010 De var vell sånn de var på 80tallet,men neppe originalt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå