NSR Skrevet Juni 25, 2010 Share Skrevet Juni 25, 2010 ORGINAL M3 Bakfanger og ORGINALE M3 Sideskjørt Vurderes Solgt. Fargen er Diamantsvart-metallic (nylakkert for ikke lenge siden) - Bakfanger 3500,- - Sideskjørt 3000,- Samlet 6000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet Juni 25, 2010 Share Skrevet Juni 25, 2010 Skriv pris da!!! Du vet jo så inderlig godt at maset kommer med en gang.... Skal du ha bud, så starter budrunden med 10kr og en is i bud for bakfanger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jebuz Skrevet Juni 25, 2010 Share Skrevet Juni 25, 2010 hva skal du ha for speila? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juni 25, 2010 Share Skrevet Juni 25, 2010 pris på skjørt og bakfanger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSR Skrevet Juni 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2010 .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSR Skrevet Juli 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2010 BUMP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSR Skrevet Juli 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2010 OPP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardrocxsludge Skrevet Juli 28, 2010 Share Skrevet Juli 28, 2010 Burde sette ned prisen litt du , kjøpte originale sideskjørt og bakfanger 1800 for bakfanger og 1000 for sideskjørt . Har du frontfanger liggendes ? Spurt deg på tlf før men etter jeg sa jeg fikk ny original framskjerm billigere enn du solgte en brukt en fikk jeg aldri svar fra deg om du hadde noen frontfanger ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Juli 28, 2010 Share Skrevet Juli 28, 2010 Vet du om forskjellen er veldig merkbar mellom cosmoss-svart og diamant-svart? Kan muligens vere intressert i speil og sideskjørt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSR Skrevet Juli 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2010 Burde sette ned prisen litt du , kjøpte originale sideskjørt og bakfanger 1800 for bakfanger og 1000 for sideskjørt .Har du frontfanger liggendes ? Spurt deg på tlf før men etter jeg sa jeg fikk ny original framskjerm billigere enn du solgte en brukt en fikk jeg aldri svar fra deg om du hadde noen frontfanger ? Dette er nesten nylakkerte deler. For dem som har diamantsvart bil, er dette bra priser! Har ikke frontfanger. Vet du om forskjellen er veldig merkbar mellom cosmoss-svart og diamant-svart? Kan muligens vere intressert i speil og sideskjørt. Litt usikker der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Juli 28, 2010 Share Skrevet Juli 28, 2010 Hehe, helt i orden hvordan fester man sideskjørtene egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSR Skrevet Juli 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2010 Hehe, helt i orden hvordan fester man sideskjørtene egentlig? Orginalt sitter dem med klips. Men hvis du ikke har hull i kanalene fra før, ville jeg nok heller limt dem fast. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashansen92 Skrevet Juli 29, 2010 Share Skrevet Juli 29, 2010 Du har ikke en M3-frontfanger liggende da? siden du har resten et komplett sett til BMW M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSR Skrevet Juli 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2010 Du har ikke en M3-frontfanger liggende da? siden du har resten et komplett sett til BMW M3 Nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endresaa Skrevet Juli 30, 2010 Share Skrevet Juli 30, 2010 byr 2500,- for skjørtene om de er strøkne. Svar PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå