e30powah Skrevet Juni 25, 2010 Skrevet Juni 25, 2010 rekner med det er på tide og legge ut en tråd om eit lite prosjekt eg kjøpte meg for en ukes tid siden, er en orginal 323 e30 4dørs. bilen i seg sjøl er egentli i god stand lite rust og eu ok 1 år til. men som mangen andre e30'er er den ikke godt tatt vare på. litt om bilen og diverse som er på bilen. gule koni rundt heile godkjent senket i vognkort. byttet til 325 bakstiling med slissa og borra skiver. hartge vinge. 17 tom alu sorte de lykter framme. diverse rieger rundt bilen.... noen bilder bildene var fra da eg hentet den. etter dette har eg gjort diverse små ting med bilen. skiftet til orginale strøkne baklykter og fått lys bak til og funke som det skal, røsket av rieger fanger framme og bytte den ut md en m-tec front byttet ut bøtte stolene med noen m-tec stoler og ryddet opp i ein haug med ledninger og brytere som noen har puttet inn i bilen ca 4m med kabel tok eg ut av bilen!! og såtte i viskose vifte og ny termostat har også da eit par nye ting eg må ha: nye dørtrekk da mine er lakkert svarte sideskjørt og bakfanger i m-tec strøkne framskjermer uten rust nytt panser uten bulker kommer sikkert meir på listen etter kvart. skal prøve og oppdatere så ofte eg kan, kom gjerne med innspel og kommentarer
winchester Skrevet Juni 25, 2010 Skrevet Juni 25, 2010 Hiv opp nye bilder av bilen, virker som du har riktig smak når det gjelder E30. Lykke til videre med prosjektet, skal prøve å følge med
635csi Skrevet Juni 25, 2010 Skrevet Juni 25, 2010 Si fra dersom du finner ut at du skal bytte ut vingen bak da Tenkte å samle sammen et komplett sett med Hartge-styling til E30, og mangler foreløpig sideskjørt og vinge Ellers får du ha lykke til med prosjektet
e30powah Skrevet Juni 25, 2010 Forfatter Skrevet Juni 25, 2010 Hiv opp nye bilder av bilen, virker som du har riktig smak når det gjelder E30. Lykke til videre med prosjektet, skal prøve å følge med nye bilder skal bli imra tenkjer eg:) kanskje eg har rett smak liker vertfall ikke mye jalla styling så det er sagt
e30powah Skrevet Juni 25, 2010 Forfatter Skrevet Juni 25, 2010 Si fra dersom du finner ut at du skal bytte ut vingen bak da Tenkte å samle sammen et komplett sett med Hartge-styling til E30, og mangler foreløpig sideskjørt og vinge Ellers får du ha lykke til med prosjektet for og sei det slik du er ikke første som vil ha vingen;) men trur eg beholder den inntil videre da eg liker den særs godt ellers får du ha takk
e30powah Skrevet Juni 26, 2010 Forfatter Skrevet Juni 26, 2010 ut på dagen idag blir bilen sett opp på verkstedet klar til og begynne og demontere den må jo finne det som er av rust og mangler osv skal bare lage meg en arbeids benk og litt før den tid, så nye bilder av bilen kommer imorgen skal ta noen slik folk får sett bedre
e30powah Skrevet Juni 27, 2010 Forfatter Skrevet Juni 27, 2010 Nye bilder har ikke blitt noe spess skruing idag bortsett fra og ta av sideskjørtene.. har bygd meg en arbeids benk som gikk en del timer med men rekner med litt meir skruing framover da eg har fri veke som dere ser har bilen komt seg på verkstedet som den nå blir stående framover så nå får eg cruse golf 2 td framover hehe
|Ole| Skrevet Juni 27, 2010 Skrevet Juni 27, 2010 Sjå der ja, godt nokken i verkstedet vårt gidde å lage tråd
e30powah Skrevet Juni 27, 2010 Forfatter Skrevet Juni 27, 2010 Sjå der ja, godt nokken i verkstedet vårt gidde å lage tråd ja må jo nesten ha en tråd tenkte eg:) er jo kjekt og få litt tips og osv
e30powah Skrevet Juni 27, 2010 Forfatter Skrevet Juni 27, 2010 har idag faktisk gjort litt diverse på bilen, har tatt av front fanger, frontplate, skjermer og lyktegriller. skjermer og frontplata var boss så nye blir bestillt så fort som råd fant også selfølgeli noe rust på dempertårn under sikringsboks men det var lite så skal få det kappet ut så fort som muligt også noe på hjulbuen. ellers har eg noen bilder eg legger ut siden folk er mest glad i det
Jørgen-Fastbmw Skrevet Juni 28, 2010 Skrevet Juni 28, 2010 Eg liker att bilen min lever igjenn i andre biler i området vinga mi på ole sin, framfanger og stoler i din, og sideskjørt og bakfanger på gjerviken sin Veit hvertfall kor eg skal gå om eg skal bygge tilbake fra m3 til mtech1
e30powah Skrevet Juni 28, 2010 Forfatter Skrevet Juni 28, 2010 Eg liker att bilen min lever igjenn i andre biler i området vinga mi på ole sin, framfanger og stoler i din, og sideskjørt og bakfanger på gjerviken sin Veit hvertfall kor eg skal gå om eg skal bygge tilbake fra m3 til mtech1 ja ekje da fint jørgen:) skal begynne og sandblåse på bilen imra så får sjå kor mye rust vi finner har pirket litt her og der og virker bra enda tenkte også og begynne og lappe isammen fronten igjen og hehe
e30powah Skrevet Juni 30, 2010 Forfatter Skrevet Juni 30, 2010 har idag gjort litt diverse har ribbet bilen for det meste untatt dashbord inni og fant utrulig nok bare 2 rust hull har også pirket godt på rusten på hjulbuen så må nok sveise nedre del av høgre hjulbue har også fjernet litt asfalt plater også
e30powah Skrevet September 10, 2010 Forfatter Skrevet September 10, 2010 vurdere desverre og selge bilen ved rett bud, pga tid ikke strekker til egentli, bilen selges ikke for skambud men seriøse bud på pm...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå