Skrotenisse Skrevet Juni 25, 2010 Share Skrevet Juni 25, 2010 Har noe snacks til E46 som jeg har kjøpt av en annen her på forumet. Denne annonsen er for frontfanger, bakfanger og sideskjørt. M tech 2 til coupe. Passer vel også sedan med litt modifiseringer? Info: Det som selges er ikke strøkne, trenger derfor å omlakkeres. Frontfanger er komplett med gitter og tåkelys. Bakfanger er med diffusor så dette er billig. Selges til HBO 3500kr. Det er lov å starte med bud, men ikke skambud. Send meg en PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotenisse Skrevet Juni 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2010 Fått et bud på 3500,- Budrunde varer til 1. juli Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Juni 26, 2010 Share Skrevet Juni 26, 2010 Hvor holder du til? Selger du bare frontfanger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostnes Skrevet Juni 26, 2010 Share Skrevet Juni 26, 2010 Er det pdc på bakfangeren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotenisse Skrevet Juni 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2010 Er uten PDC på bakfangeren. Holder til like ved Oslo. Vil aller helst at vedkommede kjøper alt, men dersom jeg har kjøper på forskjellige ting er det ett fett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sanux Skrevet Juli 12, 2010 Share Skrevet Juli 12, 2010 hei, ser du skreiv h.b før første juli får delene, er det solgt? er det noen dype skrap, sprekker o.l på tingene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotenisse Skrevet Juli 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2010 Beklager, jeg hr ikke oppdatert her. Denne er nå solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå