Martin-D Skrevet Juni 25, 2010 Share Skrevet Juni 25, 2010 Var ute og knipset noen bilder av sommerbilen her om dagen, har laget en tråd eller to tidligere om bilen, men nå er det atter engang sommer! Og ja, det er 14" felger, 175-80-14 dimensjon. Men sommerfelger er på nå! Måtte bare få ordnet nye dekk først! Selvfølgelig original-BBS`ene som fulgte med bilen. Er jo litt tøft med kapsler og da, spesielt de originale syntes jeg passer godt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Juni 25, 2010 Share Skrevet Juni 25, 2010 Nyyydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bustadmo Skrevet Juni 26, 2010 Share Skrevet Juni 26, 2010 Deilige bilder Bilde nr 2&3 fra toppen var jo bare Aahh Meeen du skulle ha kjørt bilen litt lenge frem på bilde nr 2 hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juni 26, 2010 Share Skrevet Juni 26, 2010 Jeg kjenner savnet av en rød bimmercab hver gang jeg ser bilder av bilen din. Den er rett og slett nydelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leadfoot Skrevet Juni 26, 2010 Share Skrevet Juni 26, 2010 Denne bilen er så pen Har egentlig lyst til og bruke slike hjulkapsler på sommeren på min! Bruker de på vinteren, bilen ser så urørt ut med de på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Juni 26, 2010 Share Skrevet Juni 26, 2010 Nydelig bil! Ser ut som om den akkurat kom ut fra fabrikken jo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå