Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som kan svare meg på detta, har tenkt og kjøpe csl luke i carbon og m3 panser i carbon til min e46 cupe, også lurte jeg på hvor mye forarbeid det er med dette ettersom at det skal lakeres i samme farge som bilen?

-Joakim H

Skrevet

Luka koster 11500 og er ikke helt lik til den du har. Ikke bagasjeromslist bl.a

Du får heller ikke kjøpt den uten bevis for at du har en CSL...

Men du får glassfiber replica. Eneste grunn til å kjøpe denne er for å spare penger. Mye kulere med karbon :wink:

Skrevet

dem har jo en carbon replica, den har jeg tenkt og kjøpe, men ettersom at blien min ikke er sort hadde jeg tenkt og lakere den i samme farge som bilen

Skrevet

Er en del arbeid med å få på låsen baki, må slipe litt osv, men ikke noe avskrekkende. Så burde du legge fyller minst 2 ganger, om ikke du skal ha det carbon strukturen. For den syns med bare lakk oppå. Men det er jo litt kult også syns nå jeg.

Skrevet
får man kjøpt i metal? da må jeg vel inn i delekatalogen for m3 csl?

metal er ikke vits, tror ikke du får det, men om du skal lakere den ville jeg kjøpt den i glassfiber, koster 1000 kr mindre på gs enn carbon og veier uansett like mye (lakerer du ser man ikke carbon uansett)

Skrevet
carbon er harry, utenom små detaljer

så du må lakke det

smaken er som baken, og jeg syntes moradi er harry, like lite interessant for andre her på forumet som hva du syntes om carbon

Skrevet
carbon er harry, utenom små detaljer

så du må lakke det

smaken er som baken, og jeg syntes moradi er harry, like lite interessant for andre her på forumet som hva du syntes om carbon

Enig med deg jonr. smaken er som baken :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...