zmikkey Skrevet Juni 26, 2010 Skrevet Juni 26, 2010 du må frese ut der hvor du skal tre ledningsnettet inn i luka for få alle kontaktene inn, åsså må lage større plass til den pakningen som går inn i luka rundt ledningene åsså må den tilpasses litt med passform. der hvor emblemet skal være, er jo midt i vinkelen. så d beste blir å sparkle det igjen å evt lime på emblem
jonr Skrevet Juni 26, 2010 Skrevet Juni 26, 2010 hm jeg hade ingen problemer med ledningene, emblemet gjenstår å se
Joakim H Skrevet Juni 26, 2010 Forfatter Skrevet Juni 26, 2010 dette er bilen det skal på tror carbon panser, bakluke splittere og diffusor, kan bli litt i overkant, derfor tenkte jeg og lakere panser og bakluke:O hadde bilen vært en anelse mørkere i lakken hadde det nok funket men sånn er det da ikke:/:O:P M3 Yngve: tror ikke jeg har sett noe carbon som er lakert sånn som du forklarer:P
jonr Skrevet Juni 26, 2010 Skrevet Juni 26, 2010 hadde gått for glassfiber isåfall, billigere og veier det samme, men det må du nesten vurdere selv
Joakim H Skrevet Juni 26, 2010 Forfatter Skrevet Juni 26, 2010 er ikke så mye forskjell i pris, også vil det nok være like greit med carbon, skal jo selge den bilen engang også så da kan jeg si at både panser og bakluke er i carbon og det vill jo skape et helere inntrykk av bilen vill nå jeg tro:O:P
jonr Skrevet Juni 27, 2010 Skrevet Juni 27, 2010 ok,gjør som du vil spiller jo ingen rolle om det er carbon eller glassfiber så lenge det er lakert, men som sakt, your choice, er 1000 kr forskjell, er ikke mye som du sier, men er omtrent lakeringa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå