Gman Skrevet Juni 26, 2010 Skrevet Juni 26, 2010 Heisann. Jeg fikk henta litt deler på posten i går som jeg har kjøpt fra GS. Jeg har kjøpt bremseskosett til min 330Ci,monteringssett,to bremseslanger forran og bremserør høyre bak. Jeg åpnet ikke pakken før nå og på fakturaen står det: Bremsesko handbrekk E39 (febi)?? Vil dette si at bremseskoa til E39 og E46 er de samme? Monteringssett handbrekksko E28-E34-E32-E39.?? Igjen,vil det da si at dette er det samme? Da jeg bestillte delene så ringte jeg de og ga de regnr på bilen. Jeg får opp disse delene da jeg ser i nettbutikken deres og,bortsett fra monteringssettet.Dette har et annet delenr. Blir litt frustrert hvis dette er feil da jeg skal overlevere bilen ferdig EU godkjent i morgen kveld. GS er jo ikke åpen nå så jeg må få litt info her. Takk.
Lars89 Skrevet Juni 26, 2010 Skrevet Juni 26, 2010 Bremseskoa skal være de samme http://bmwfans.info/parts/catalog/34416761292/ Monteringssettet har ikke samme delenummer, men kan være det kan brukes fordet om? Uansett ikke noe man må bytte med mindre det er defekt. http://bmwfans.info/parts/catalog/34410410825/
Gislius Skrevet Juni 26, 2010 Skrevet Juni 26, 2010 Viss du får opp samme delenr når du går inn på din bil, og feks en E39 så skal di vel passe overens ja. Og monteringssettet trenger du nødvendigvis ikke, går fint å bruke det som står på en gang til. Men når du monterer, så ser du jo om det er det samme ^^
Gman Skrevet Juni 27, 2010 Forfatter Skrevet Juni 27, 2010 oki.takk..da er det ut å skru. Skal levere 330'n i kveld..ny bil ankommer i kveld. Gleder meg som en liten unge...!
Gman Skrevet Juni 27, 2010 Forfatter Skrevet Juni 27, 2010 Jeg har gått tilbake til firehjulstrekk,turbo,fire dører,vinge,280 hester orginalt. Jeg har kjøpt meg en svart Mitsubishi Lancer Evolution VI Tommy Makinen. Fikk en god pris for 330'n og en god pris på Evo'n. Kunne ikke la vær. Komfort er det lite av men det gjør INGENTING!.. Det er A/C,el vinduer og el.speil.Noe som er mye mer enn hva jeg hadde i Evo V RS'n.hehe. Jeg kommer ikke til å "forlate" dere helt.Er en fin gjeng her inne som jeg har lært mye av. Takk for det. Snakkes.
Gman Skrevet Juni 27, 2010 Forfatter Skrevet Juni 27, 2010 Viss du får opp samme delenr når du går inn på din bil, og feks en E39 så skal di vel passe overens ja.Og monteringssettet trenger du nødvendigvis ikke, går fint å bruke det som står på en gang til. Men når du monterer, så ser du jo om det er det samme ^^ Det var de samme skoa.takker.
Lars89 Skrevet Juni 27, 2010 Skrevet Juni 27, 2010 Høres ut som en helt fantastisk bil. Gratulerer! Godt det løste seg med brekket!
Gman Skrevet Juni 27, 2010 Forfatter Skrevet Juni 27, 2010 Høres ut som en helt fantastisk bil. Gratulerer! Godt det løste seg med brekket! Takk skal du ha.. Brekket fiksa vi på 20min,Tok noe lenger tid med bremserøret bak høyre side.Noe kronglete å komme til.Men det løste seg..og det beste av alt..Jeg sparte 10300.- ved å gjøre det selv.BMW har stiiiiv timespris ass.Håndbrekkskoa,bremserøret og to bremseslanger forran ink arbeid 11700.-.Handla alt på GS for 1480.-.
bmwmann24 Skrevet Juni 27, 2010 Skrevet Juni 27, 2010 sviker!! hehe:) du ender nok opp med en bimmer igjen snart.. Når savnet etter komfort blir for stor! kos deg med nybilen:)
Gman Skrevet Juni 27, 2010 Forfatter Skrevet Juni 27, 2010 Jeg har ikke en enste negativ ting å si om BMW bortsett fra verkstedprisene Gode biler å kjøre,cruise til tusen.Jeg kjenner Evo V-VI som min egen baklomme.Kan nesten skru de i blinde..Jeg føler meg som en fisk på land da jeg kjøpte 330'n men det ordnet seg etterhvert. Jeg har fått tak i en bil nå som JRM Racing i Sverige har bygget for 3mnd siden. HKS 264 kammer HKS Ventilfjører og styringer HKS kamdrev HKS toppakning Manley stempler Manley råder ACL racing lagere til veiv og råder HKS GD pro twinplate clutch Bilen har orginal effekt nå men motor er bygget for 600+hk. Kan si jeg gleder med "litt" til HKS GT3037R turboen "ramler" nedi motorrommet (Fremtidsprosjekt) Bilen bremsa 478Hk og 588Nm på kun 1,7bars trykk.. og den er bygd for 2bar+ Snakkes.
bmwmann24 Skrevet Juni 30, 2010 Skrevet Juni 30, 2010 tenker det blir siste spikern i kista når turboen ramler nedi motoren:) Fort gjort å kjøre seg fordærva!! hehe, det var dagens moralpreken!
Gman Skrevet Juli 2, 2010 Forfatter Skrevet Juli 2, 2010 Bank i bordet...Jeg har aldri fått en eneste fartsbot eller kjørt uvettig i trafikk..Kun der det "passer" seg "problemet" er att du VEIT det fløtter seg når høyrebeinet plutselig blir litt tungt.(jeg sliter noen ganger med akutt horn-i-panna syndrom)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå