Rovderacing Skrevet Juni 27, 2010 Skrevet Juni 27, 2010 Har liggende et originalt eksos anlegg til E39 M5. Dette er fra katalysator og bak.. Gi bud.. Må hentes
Bjornhbjelland Skrevet August 6, 2010 Skrevet August 6, 2010 Hei. Har du noen bilder? Er veldig intr. i bakenden!
Robbi3 Skrevet August 6, 2010 Skrevet August 6, 2010 Passer dessverre ikke ordinær E39 grunnet hjulkassa. Må kappe litt under der tror jeg det var
Bjornhbjelland Skrevet August 6, 2010 Skrevet August 6, 2010 Argh... Eg som hadde så lyst på M5 eksos...
opeth84 Skrevet August 6, 2010 Skrevet August 6, 2010 Dumt det ikke passer. Kunne godt tenkt meg å hatt slikt på e39en min:) men pris er alltid kjekt å vite.
Robbi3 Skrevet August 7, 2010 Skrevet August 7, 2010 Er ikke umulig å få til å passe.. Kom til Oslo med noen lapper, så kan jeg ordne det lett jeg
Bjornhbjelland Skrevet August 7, 2010 Skrevet August 7, 2010 Veldig dumt, tror det hadde blitt bra! Hadde blitt litt grommere lyd bak 520 med en M5 ende. Tror eg vertfall! Men kor vanskelig snakker vi?
Robbi3 Skrevet August 7, 2010 Skrevet August 7, 2010 520 kan få sinnsykt bra lyd med ordentlig potte. Se på Eisenmann sine... Men er faktisk billigere for deg å kjøpe deg noen sånne "M5 Look" eksospotter, som er designet til E39 som er non-M. Fordi det du må gjøre for å få den til å passe: -Kappe litt i reservehjulsbrønna -Kappe på innsiden rett ved hjulkassa på høyre bakhjul -Sveise inn nye plater som er modifisert og laget -Og ofc, lakkere dem opp og behandle så de ikke ruster ihjel -For så å lage noen overganger osv for å tilpasse eksos.. -Lage festene til eksosopphenget Og alt det kan u slippe med å kjøpe en som er ferdig designet...
Bjornhbjelland Skrevet August 7, 2010 Skrevet August 7, 2010 Ja, har lyst på noe ordentlig med grom (ikkje for mye bråk og durr) lyd i. Hadde en Remus 2x95mm i 2-4mnd, måtte kappe å sage litt til for å få det til å passe, inkludert lage nye feste, men satan så den bråkte i komfor omdreininigen (1800-2100 omdr). Sagde av hele driten! Så vil ha noe som duger!
Rovderacing Skrevet Januar 8, 2012 Forfatter Skrevet Januar 8, 2012 Bumping av gammel post.. Ligger forstatt på garasjeloftet Går billigt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå