ehrnst Skrevet Juni 27, 2010 Share Skrevet Juni 27, 2010 Endelig begynner bilen min og ta form også. Tok noen kjappe bilder da jeg tilfeldigvis hadde kamera i bruksbilen. Får ta en skikkelig shoot ved en senere anledning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Juni 27, 2010 Share Skrevet Juni 27, 2010 Tøff bil. Liker det originale og rene utseendet, samtidig som det er litt racing inne i bildet. Denne som har turbo? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Juni 27, 2010 Share Skrevet Juni 27, 2010 Så veldig velholdt å ordentlig,å som Mikael-B sier,den så litt sportslig ut med veldtebure.Ga bilen et lite løft. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juni 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2010 takker for hyggelige tilbakemeldinger. Ja, sitter turbo i denne nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GL1 Skrevet Juni 27, 2010 Share Skrevet Juni 27, 2010 Fin bil Ehrnst!! Gjorde seg med buret.. Banekjøring snart? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schrick Skrevet Juni 27, 2010 Share Skrevet Juni 27, 2010 Flott bil! Hadde gjort seg med et M-tech1 frontskjørt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juni 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2010 har du et liggende til meg:) Har skjørtene liggende og. Gjenstår å få på de gule lyktene mine og nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 30, 2010 Share Skrevet Juni 30, 2010 Clean og fin E30! Herlig stuk med bura og felga! Skikkelig kul sleeper! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juni 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2010 Takk, takk. satser på å få luftet den litt på rudskogen nå til helgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schrick Skrevet Juni 30, 2010 Share Skrevet Juni 30, 2010 har du et liggende til meg:)Har skjørtene liggende og. Hehe, ja M-tech1 frontskjørtene er blitt vanskelige å få tak i. Har kun hekkskjørtet liggendes jeg Men Var jeg deg ville jeg igrunn droppet kanalskjørtene, syns de ser bedre ut uten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå