daffaen Skrevet Juni 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2010 setene trenger litt kj(l)ærlighet vet. skal ha den inn til behandling nå i denne uken. setene ser ut som de er fletta nye men trenger litt "fuktighet" men ser litt verre ut på bilde kansje en det er i virkligheten. var litt smuler og drit på bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daffaen Skrevet Juni 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2010 Gratulerer med valg av ny bil Forstår meget godt at du er fornøyd . . . . er utrolig fornøye. bilen er en drøm og kjøre. spes med dynamic drive. er en fantastisk følese når du kommer inn i en sving og drar på litt og bilen du får følesen av at bilen er limt på veien. får litt gocart følese når mann raser gjennomsvingene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Juni 28, 2010 Share Skrevet Juni 28, 2010 Dette er gromvogn Gratulerer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juni 29, 2010 Share Skrevet Juni 29, 2010 feeeet vogn tone fremruter og større felger ? felgene blir nok som de er inntil videre er 20" på den nå med 245.35. eneste eg trenger er noen vinter felger. tone framrutene vet jeg ikke. er svak toning i de org. og noe mer ville jeg vel fått problemer på en eu kontroll kansje Er det 20" ? Oi.. Nei, skjønner den, de kan nok pirke på den på EU ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juni 29, 2010 Share Skrevet Juni 29, 2010 Nydelig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå