Garasjesalg Skrevet Juni 27, 2010 Skrevet Juni 27, 2010 Luftmengdemåler? Fordeler / rotor? trigger sensor? Du har vel framme på veiva på din? Værtfall en plass å begynne..
Ballder Skrevet Juni 27, 2010 Skrevet Juni 27, 2010 Da er vel gummibelgen fra lmm og inn hel også da...
Robkill Skrevet Juni 27, 2010 Skrevet Juni 27, 2010 Såklart nevner folk LMM når du ikke forteller at denne er i orden (som du forøvrig tydeligvis er veldig sikker på?) Uten LMM eller med større skader på belgen mellom LMM og innsug gjør ofte så du får slike smell som du har. Har du sjekka at den ikke trekker falskluft etter LMM? ser du skriver at belgen er hel, men har du sjekka om slanger inn på denne sitter som de skal? Og for å være på den sikre siden, ta ut stikket på LMM'n for å sjekke om den oppfører seg likt da.
Morty999 Skrevet Juni 27, 2010 Skrevet Juni 27, 2010 smeller i motorrommet? = for lite bensin så den tenner i innsuget..
vegard89 Skrevet Juni 28, 2010 Skrevet Juni 28, 2010 Vet ikke om dette hjelper deg men kan forklare hva som var feilen med den bilen jeg hadde når det drev å smalt i motoren når jeg ga gass på tomgang osv.. viste seg og være reimhjulet til veiva eller noe i følge mekanikker som gjorde at motoren oppførte seg sånn og det ga feiltenning.. hele reimhjulet gikk skjevt når motor sto og gikk.. dette førte til at det smalt og poffa. og bilen gikk ikke som den sku til tider.. gassen reagerte seint.. Dette var 24ventiler m/vanos mulig du kan ha noe av samme problemet.. værdt å sjekke.. ingenting som skal til før motoren blir sånn..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå