Gå til innhold

Orginalt eller M interiør?  

19 stemmer

1. 1. Orginalt eller M interiør?

• Orginalt
      2
    • M
      17

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei.

nå i dag sitter jeg foran pcen på koed gs bildeler ser i delekataloger å tenker på om det blir rart om jeg styler opp bilen innvendig med M styling (f eks dørkmatter, girkule, håndbrekkshåndtak med M emblemet) noen som synes dette blir rart på en orginal e36? M-tech styling utvendig komplett sett (SKAL) utvendig, noen som synes dette ikke burde gjøres på styling innvendig i bilen?

jeg synes alt av m tech er nydelig styling å derfor spørr jeg folk om dette blir feil? hva dere synes.

om dette blir gjort så blir det håndbrekkhåndtak, dørkmatter med M emblemet, girkule, m tech (utvendig), nytt ratt, pedalsett, sånn belysning på nøkkelen, innstigningslister. det jeg kommer på i farta.

alt dette blir i ren M tech ikke M3 eller M5 for de som lurte.

hva synes folk om dette?

motoren som står i nå er 316 I men har fremtidige planer om motorbytte.

hs3mlezl81gtdrehq0zs.jpg

spftnypkzrj88jb13shg.jpg

c5mr6w9n2fmg33p9mhwt.jpg

6k2fclqub06clz4kp1zn.jpg

766yxrbdr72f3yu6xy98.jpg

izy9r96o5zwyvra5onog.jpg

hlo4owx6an2praqxn1pv.jpg

mb33me9a52kpdo707wnn.jpg

y1wpu9osayhx9k6sxzub.jpg

9dhnzpq6pb5pe8paz2ry.jpg

Skrevet

Jeg ville godt for M-tech i sort farge å holdt meg langt unna crom/matt crom,men probleme her som jeg har merket,er at hånbrek/pedaler virker det som man ikke får i mørk farge,kunn crom.Hvertfall det jeg har sett :/

Den sorte girkula,ville jeg kjøpt med lys,da må du kjøpe med ledninger å er enkel å koble,å gir innteriøre en liten løft da lyse er det samme å når man dimmer så dimmer du girkula også :)

Si ifra hvis du kommer over M-tech hånbrek i sort :)

Skrevet

så m tech innvendig er helt greit i forhold til utvendig liksom og motor?

skal si ifra om jeg kommer over m tech håndbrek i sort ;) ;P

Skrevet

Spiller ingen rolle om det er en 316i med M-tech,bilen blir like fin for det :wink:

Blir noe helt annet,hvis du slenger på M3 merke eller 4 enderør,etter min mening.

Skrevet

Din bil og ditt valg, men jeg ville holdt det enkelt. Blir fort for mye av det "gode" :wink:

M-ratt og skinn girkule med lys er smakfullt og løfter interiøret mange hakk. Det andre ser fort veldig ettermontert ut.

Ville først og fremst fokusert på å finne noen andre stoler :wink:

Skrevet

M-tech kommer på små motorer også,så dette har ingen betydning.Men greit å fullføre utvendig også etter min mening.

Lønner seg kanskje å spare på det gammle,hvis du har planer om å bytte bil til en annen E36 senere,da man som regel ikke får igjen det man har kostet på bilen.Så man kan føre dette over på den neste :)

Skrevet

Det Lars89 sier,er jeg helt enig i.Kan fort bli for mye av det gode :)

Husk at du mister airbagen hvis du bytter til det ratte du hviste bilde av,usikker på hvordan dem er på forsikringen,hvis det kommer til personskader senere.

Skrevet

vi får se hva som skjer ;) har fått tak i dele bil med nytt speed o meter til 318 I å M ratt

så ja :D blir kansje litt bedre innvendig av det

speed o meter som står i nå er nylig ettermontert viser feil km og feil turteller så får tak i ett som viser kun 220 i fart ;) (det som er på delebilen:P)håper det viser mer realisstiske svar :P

ratt med airbag ekke no fint (mi mening :P)

får se om den blir godkjent overhodet med 18" felger x)

skal ikke før i februar-juni 2011 på eu godkjenning

Skrevet

utvendig styling som blir satt på (er inne for lakkering):

ICC M3 spoiler koffertlokk E-36 sedan (E-46 M3 look)

7tdu0zgm8pcqca0und3v.jpg

Lyktesenkersett E-36

td2sou9antghqmp0bywc.jpg

Bakrutespoiler

cim20v4a2szql19u9yuc.jpg

M3 speil

mmiur9ttgvf6dwv1wwb0.jpg

dette blir satt på bilen så fort de er ferdig med lakkering ;)

Skrevet

Gå for full utvendig m-tech styling. Men innvendig synes eg du skal holde det originalt .. blir for mye av det gode ellers :) og siden det egentlig ikkje er ein 'M', så er det nok utvendig. Innvendig med M-logoer over alt blir ov erkill.

(min meining:) )

Skrevet

vi får se hva som blir kjøpt frontfanger og bakfanger (eller hva det heter) og nye sideskjørt utvendig blir en gang i tid

ihvertfall frontfanger ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...