JarleGa Skrevet Juni 27, 2010 Share Skrevet Juni 27, 2010 Har to differ, ene står på bilen (90` 325iaT), den vil eg tro er orginal, denne er merket med S3,91 7692 Den andre hadde eg på en tidligere 325, men denne var byttet. Merket: S3,64 8622 Bilen diffen skal brukest på er altså en 90 325i Touring med automatkasse. Ute etter mest mulig aks. S3,64 var meget spinnevillig på forige bilen , men den var da med manuellt gir, virket som denne sperret mye og... mens S3,91 virker mye slappere, selfølgelig da med Automat-kasse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 27, 2010 Share Skrevet Juni 27, 2010 Hvis du er ute etter raskest mulig akselerasjon skal du beholde diffen som står på bilen i dag. Høy utveksling=rask aks Automatkasse har ekstremt mye å si på hvordan en bil føles, spesielt hvis man skal sladde/spinne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JarleGa Skrevet Juni 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2010 var i grunn det eg var redd for. Den forige bilen med manuell kasse og 3,64 diff var mye raskere. den fikk ikke tak før på 3-giret på tørr asfalt. og spannt ut på våt asfalt i 3 og 4 under forbikjøringer. Mens automatkassa ikkje er i nærheten av å spinne på 1 giret uten våt asfalt/grus/snø. Og da står kassa i Sport... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JarleGa Skrevet Juni 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2010 graden av sperre da, noen måte å finne det ut på uten å dele diffen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 27, 2010 Share Skrevet Juni 27, 2010 Tråd om det her viewtopic.php?f=1&t=15200&start=15 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå