1and0nly Skrevet Juni 27, 2010 Share Skrevet Juni 27, 2010 Siden det nå er flere E36'er med M3 front enn vanlig standard, ble fronten min slik; Kom gjerne med kommentar PS: På bildene er bilen hevet pga skal på langkjøring snart(regner med noen ville ha en mening om det) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim H Skrevet Juni 27, 2010 Share Skrevet Juni 27, 2010 det var fett:P orginalfront med carkiller eller er det en m3 front som er fiksa på:S:P fett var det:) finnes ikke så mange med den;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Juni 27, 2010 Share Skrevet Juni 27, 2010 det var fett:P orginalfront med carkiller eller er det en m3 front som er fiksa på:S:P fett var det:) finnes ikke så mange med den;) Er vel en original fanger med leppe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcRichard Skrevet Juni 28, 2010 Share Skrevet Juni 28, 2010 Er enig i at det er alt for mange E36'er med m3 front! selv om det er den tøffeste fronten! Dette var dritrått syns jeg! Hva må du ha for å lage en sånn front? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcRichard Skrevet Juni 29, 2010 Share Skrevet Juni 29, 2010 bumpbump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juni 29, 2010 Share Skrevet Juni 29, 2010 Er enig i at det er alt for mange E36'er med m3 front! selv om det er den tøffeste fronten! Dette var dritrått syns jeg!Hva må du ha for å lage en sånn front? Schmiedmann selger.. Trenger ikke lage noe, du skrur den på orgfangeren.. Rieger sin og denne..vet ikke merke. http://static.schmiedmann.dk/ProductPic ... 01_big.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcRichard Skrevet Juni 29, 2010 Share Skrevet Juni 29, 2010 aah, takk for svar! Har dritlyst til å kjøpe en mtech/m3 front men jeg synes det er alt for vanlig! Er nesten som man blir sjokkert av å se en E36 uten.. Så det blir nok til noe sånt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå