1and0nly Skrevet Juni 27, 2010 Skrevet Juni 27, 2010 Siden det nå er flere E36'er med M3 front enn vanlig standard, ble fronten min slik; Kom gjerne med kommentar PS: På bildene er bilen hevet pga skal på langkjøring snart(regner med noen ville ha en mening om det)
Joakim H Skrevet Juni 27, 2010 Skrevet Juni 27, 2010 det var fett:P orginalfront med carkiller eller er det en m3 front som er fiksa på:S:P fett var det:) finnes ikke så mange med den;)
///Kristian Skrevet Juni 27, 2010 Skrevet Juni 27, 2010 det var fett:P orginalfront med carkiller eller er det en m3 front som er fiksa på:S:P fett var det:) finnes ikke så mange med den;) Er vel en original fanger med leppe
bcRichard Skrevet Juni 28, 2010 Skrevet Juni 28, 2010 Er enig i at det er alt for mange E36'er med m3 front! selv om det er den tøffeste fronten! Dette var dritrått syns jeg! Hva må du ha for å lage en sånn front?
Ellingsen B. Skrevet Juni 29, 2010 Skrevet Juni 29, 2010 Er enig i at det er alt for mange E36'er med m3 front! selv om det er den tøffeste fronten! Dette var dritrått syns jeg!Hva må du ha for å lage en sånn front? Schmiedmann selger.. Trenger ikke lage noe, du skrur den på orgfangeren.. Rieger sin og denne..vet ikke merke. http://static.schmiedmann.dk/ProductPic ... 01_big.jpg
bcRichard Skrevet Juni 29, 2010 Skrevet Juni 29, 2010 aah, takk for svar! Har dritlyst til å kjøpe en mtech/m3 front men jeg synes det er alt for vanlig! Er nesten som man blir sjokkert av å se en E36 uten.. Så det blir nok til noe sånt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå