JonEldaR Skrevet Juni 28, 2010 Share Skrevet Juni 28, 2010 Trenger bremseslanger fort, men kunne tenkt me stålomspunnede.. noen som vet om en plass jeg kan skaffe meg disse som bruker å ha rask levering? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Juni 28, 2010 Share Skrevet Juni 28, 2010 Det får du ikke godkjent. Skal kunne se gummien på slangene ved eu kontroll, og treffer du rette kontrolløren da, så har du en jobb foran deg. Utover det, så vet jeg ikke om tess kan være ett sted og begynne jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Juni 28, 2010 Share Skrevet Juni 28, 2010 koed og schmiedmann har. men hvor rask levering di kan klare er jeg usikker på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonEldaR Skrevet Juni 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2010 fann ut at det ikke er godkjennt ja, så det blir nye orginale.. bestille hos slatlem i dag, så det e på plass torsdag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå