KristianRudi Skrevet Juni 28, 2010 Share Skrevet Juni 28, 2010 Tenkte det var på tide og legge ut litt her om prosjektet mitt. Bilen er en preface 320i sedan. 1986mod. Diamantsvart. Kjøpte bilen av personen som kjøpte denne bilen ny i 86. Da så den slik ut: Siden den gang har det skjed en del forandringer. Kjørte først bilen på ferie til Sverige, Danmark-Tyskland. Turen gikk veldig fint, uten noe tull. Meeen, bilen var ikke 100% i lakken, var en del som var lakkert med sprayboks fks. så var litt matt noen steder. og litt små rust flekker er det jo altids.... Så bilen ble lakkert av en kolega av meg, hjemme i garasjen hans... i en blåfarge.... Etter det ble den egentlig bare ståendes hele vinteren.. mistet litt motivasjon egentlig. men, snøen forsvant og det ble varmere i været. så fikk ett lite kick, og satte igang på nytt, bare denne gang heldigvis bare litt mere seriøst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianRudi Skrevet Juni 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2010 Før blålakkeringa, ble en del rust tatt.. Var ikke mye som ble funnet da, men det ble da litt sparkling. Slenger ut noen bilder : Slik så den ut i vinter, da den var blå og fin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianRudi Skrevet Juni 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2010 Men, var bare tull med blå farge, så tenkte att nå var det bare å kline på no ny lakk.... meeeeen, blei vist litt mere som måtte gjøres før den tid. Dem som skulle lakkere fant bare litt mere rust som måtte tas først Legger ut noe bilder av forarbeidet før lakk for 2.gang : Begynnt å bli litt grunning på den også gitt: Også begynner den å se litt diamantsvart ut igjen gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Juni 28, 2010 Share Skrevet Juni 28, 2010 flott med e30 prosjekt! Litt rust i kanalene der ja, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianRudi Skrevet Juni 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2010 flott med e30 prosjekt!Litt rust i kanalene der ja, hehe Jada, koselig med e30 . hehe.. Trudde aldri det skulle være så mye rust på denne, men "den som leter, finner". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianRudi Skrevet Juni 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2010 Så var bittelitt montering etter lakk gjort, og ut i regnværet. Også vært på GS og fange gule spredere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianRudi Skrevet Juni 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2010 Som dere ser så er det veldig fin høyde på bilen, klar for tanksløypa på trandum Så var på GS igjen å fange senkesett... Blei ikke no veldig gromt nå, men syntes det var veldig greit å kjøre med egentlig. Supersport 40/40mm. Dempere + fjører. (+ K-Sport støtdemperlagring bak.) Må vell få på k-sport camberjusterings skit forran i tårna også en vakker dag... Så blei da sittendes ute hele natta lang for å få på senkesett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianRudi Skrevet Juni 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2010 Også skaffa 323 bakstilling som jeg har tatt diffen ifra (storediffen) fordi diffen min kvelda her om dagen . Så har overhalt diffen litt, og fått montert den. Så driver nå og pusser opp den bakstillinga, så jeg får skivebremser bak. (trenger 2stk calipere bak, noen som har?) Også har jeg fått på 320 edition leppe: Og M-tech 1 vinge bak: Blei mye bedre høyde på den nå syntes jeg. Ligger ikke helt nertil asfalten, men syntes det blei akkurat passe egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianRudi Skrevet Juni 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2010 Så får dere komme med noen innspill om hva dere syntes. Kommer nok en oppdatering til i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30powah Skrevet Juni 28, 2010 Share Skrevet Juni 28, 2010 eg må vertfall sei eg syns dette var en flott utgave av en e30 hold den like strøken sier bare eg vertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Juni 29, 2010 Share Skrevet Juni 29, 2010 Ikkje dum denne her, litt høg profil på hjula kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Juni 29, 2010 Share Skrevet Juni 29, 2010 ble jo ikke så verst denne! gå ned litt på profil på dekka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune B. Skrevet Juni 29, 2010 Share Skrevet Juni 29, 2010 Veldig fin bil du har lagd deg der! Litt andre felger og dekk etterhvert så blir den helt topp. Litt trivelig å se annet enn 2 dørs e30 også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn-Andre Skrevet Juni 29, 2010 Share Skrevet Juni 29, 2010 Denne så veldig hel å pen ut nå, bra du gikk for diamant svart igjen. Litt mindre gummi på felgene så blir det bra, i hvertfall få bort den dekktusjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Juni 29, 2010 Share Skrevet Juni 29, 2010 syns bilen ser bra ut osm den er jeg, med mindre profil blir det større klaring i hjulbuene, som igjen betyr at du må senke mer, noe som forsåvidt er veldig tøft da.. ville beholdt dekktusjen, litt sånn 80-talls racestuk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå