Gå til innhold

320i coupe


Skropelen
 Share

Anbefalte innlegg

Hei.

Har ein kvit e30 320i som eg lurar på om eg skal selge. Dette grunna mangel på tid, då det begynner å

bli litt som må gjerast. Dette er ein 86 mod, med 3 eigarar, der han eine (mann i 50åra) har hatt bilen i 20 år.

Bilen er gått ca 250 000, er ikkje heilt sikker i skrivande stund, men den går som ei klokke, då det har vært bytta olja og filter kvar 5000 km. Dette starta forrige eigar med, og eg har valgt å fortsette med det. Sjølv om eg synst dette er litt kort intervall. Bilen er senka litt, ca 40mm, med gule koni framme. Så den er knallgod og kjøre. Det er og ettermontert servo på den. Nylig bytta pluggar og olje. Ellers er den 100% orginal.

Venstre framdør har nåkre bulkar, etter døra har blåst opp, har ny dør liggande, samt ein mtech 1 front.

Registerreim er på 5 året i år, og bør vel byttast

Ventilane skulle vore strama litt.

Førar og passasjer seter er grå, resten av interiøret er blått.

Så er det ein del små rustflekkar rundtom og eit hol midt i eine hjulbuen, ellers ingen anna rust eg veit om. Hadde bilopprettar som såg på rusta, og han meinte det ikkje var så gale, ca 1 dags arbeid.

%7Boption%7Dhttp://images.bimmers.no/files/gbc

Må legge til at eg ikkje treng selge bilen, men vil den skal få ny eigar då eg ikkje har tid, og bilen har eit stort potensial til og bli flott. Har ikkje så mange bilder, skal sjå om eg får tatt, om det skulle vera interesse for bilen. Prisen har eg satt til 15000, då med eit ok stereoanlegg med ny sony spelar.

Mvh Kjetil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...