Efen Skrevet Juni 28, 2010 Share Skrevet Juni 28, 2010 Har en 735i delebil liggenes, så bare å si ifra om det er noe dere trenger. Skal få lagt ut noen bilder så fort som mulig. grått skinn int, men har ikke sete på sjåfør siden. Orginalt webasto, generelt mye utstyr på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWHARTGE Skrevet Juni 29, 2010 Share Skrevet Juni 29, 2010 pris på hele bilen vis den er norsk?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Efen Skrevet Juni 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2010 den er ikke norsk desverre. selges bare i deler siden er noe deler en kompis av meg skal ha som jeg har lovet han Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Juni 29, 2010 Share Skrevet Juni 29, 2010 Har du det panelet som er ringet rundt på bildet? Uten AC vel og merke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik_S Skrevet Juni 29, 2010 Share Skrevet Juni 29, 2010 Selger du motor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Efen Skrevet Juni 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2010 Det kan jeg sjekke opp, og ta bilde av midtkonsollen. Vet ikke om motoren starter siden tror jeg mangler noe hjerne eller noe sånt for at den skal starte siden jeg har ikke startet den på noen år. Men selger deler om det er noe du trenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Efen Skrevet Juli 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2010 635csi : Var helt lik som satt på bilen min også. Gi bud for den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Juli 3, 2010 Share Skrevet Juli 3, 2010 Flott Er en kompis som trenger, så jeg skal høre med ham hva han vil gi. Han har en viss anelse på hva de ca koster brukt på opphuggeri. Den er komplett med alle brytere/reguleringer på baksiden ja? Vet du forresten om alle funksjonene virker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Efen Skrevet Juli 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2010 regner det er med alt av brytere og reguleringer vet faktisk ikke om alle funksjonene fungerer, men det regner jeg med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwm535i Skrevet Juli 4, 2010 Share Skrevet Juli 4, 2010 har du lmm til m30 b34/35 ? Send pris på pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Efen Skrevet Juli 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2010 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Efen Skrevet Juli 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2010 bump. Fortsatt masse deler igjen. Motordeler, interiør, drivverk og karroseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Juli 12, 2010 Share Skrevet Juli 12, 2010 Er det stor kjørekomputer i bilen? Hvis ja, hva skal du ha for den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Efen Skrevet Juli 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2010 tenker du på hjernen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Juli 12, 2010 Share Skrevet Juli 12, 2010 Der er kjørekomputeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå