andreastrones Skrevet Juni 29, 2010 Share Skrevet Juni 29, 2010 Har nå endelig en ny bil på gang til privatbruk! Heller ikke denne gang klarer jeg å legge bort BMW Individual-katalogen - har en først hatt en av disse Individual-bilene, så klarer en ikke å gå tilbakers! Med utvidet Merinoskinn, stilige fargesammensetninger og "det lille ekstra" kan det ikke bli annet enn bra! Men er særs spendt på hvordan bilen vil oppleves, da jeg ikke har prøvd 3.0 liters bensinmotor før med kobinasjonen firehjulstrekk og manuell girkasse! Noen som har innspill her? Bilen vil nok bli brukt privat i alt fra en til seks måneder, før den kommer for salg igjen - kan ikke ha bilene for lenge... Legger ved komplett utstyrsliste, da jeg enda ikke har sett bilder av bilen... Vehicle information VIN long WBAVD310X0AC83009 Type code VD31 Type 330XI OL (EUR) Dev. series E90 () Line 3 Body type LIM Steering LL Door count 4 Engine N52 Cubical capacity 3.00 Power 190 kW Transmision ALLR Gearbox MECH Colour SONDERLACKIERUNG (490) - Azurittsort metallic Upholstery SONDERPOLSTERUNG (Z1XX) - Fullskinnsinteriør av farge Polargrått Prod. date 2005-03-15 Order options No. Description 2MF M L.-A. W. STAR SPOKE 193 M/MIX.T. 203 ALL-WHEEL-DRIVE SYSTEM 249 MULTI-FUNCTION FOR STEERING WHEEL 3AC TRAILER TOW HITCH 337 M SPORTS PACKAGE 358 CLIMATE COMFORT WINDSCREEN 4AD INTERIOR ALUM. LENGTHWISE FINE - NB! Byttet til fordel for interiørlister av Karbon 4AE ARMREST FRONT RETRACTABLE 415 SUNBLIND FOR REAR WINDOW 423 FLOOR MATS, VELOUR 428 WARNING TRIANGLE 430 INT/EXT RR VW MIRROR W AUT ANTI-DAZZLE 431 INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-DAZZLE 459 SEAT ADJUSTM., ELECTR. W. MEMORY 465 THROUGH-LOAD SYSTEM 481 SPORT SEATS F DRIVER/FRONT PASSENGER 493 STORAGE COMPARTMENT PACKAGE 494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER 5DC FOLDING REAR-SEAT HEADRESTS 502 HEADLIGHT WASHER SYSTEM 508 PARK DISTANCE CONTROL (PDC) 521 RAIN SENSOR 522 XENON LIGHT 524 ADAPTIVE HEADLIGHTS 534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING 609 NAVIGATION SYSTEM PROFESSIONAL 620 VOICE INPUT SYSTEM 633 PREP.MOB. PH. BUSINESS BLUET.INTERF. 676 HIFI LOUDSPEAKER SYSTEM 710 M LEATHER STEERING WHEEL 715 M AERODYNAMICS PACKAGE 760 INDIVIDUAL HIGH-GLOSS SATIN CHROME 775 INDIVIDUAL ROOF-LINING ANTHRACITE 8SP COP CONTROL 801 GERMANY VERSION 863 EUROPE/DEALER DIRECTORY 879 GERMAN/OWNERS HANDBOOK/SERVICE BOOKLET 909 ANALYSECONNECTOR 940 SPECIAL REQUEST EQUIPMENT 964 REQUEST NAVI DVD ON DELIVERY Series options No. Description 321 EXTERIOR PARTS IN BODY COLOR 497 CENTRE ARMREST IN REAR 520 FOGLIGHTS 548 SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING 851 LANGUAGE VERSION GERMAN Individual data no access - Vehicle data protected Det er også ettermontert iPod tilkoblingskabel i bilen Planene for bilen er noe diffuse, da jeg egentlig liker bilens orginale oppsett. Men følgende blir nok utført: - Annen type nyrer - UTFØRT - Black Line baklykter - UTFØRT - LED-skiltlys - UTFØRT - Senking - enten ved hjelp av komplette dempere/fjører eller kun ved Hartge sport suspension - Hartge pedallsett i aluminium - Andre felger til sommersbruk, disse passer vel fint til vinter:) I tillegg vurderes det om følgende skal gjøres - Montering av HARTGE stabilizer set - Karbondekor for ytterspeilene - Monteringen av et skikkelig eksosanlegg, har meget lyst på 335i-look - Svak soting av alle ruter frem til a-stolpe, i speilutførelse Er det andre forslag til forbedringer? Oppdatert: Da har jeg endelig fått tatt bilder av bilen! Montert BlackLine baklykter på bilen - vesentlig finere og "renere" look: Lakkert nyrer i samme farge som bilen - vekk med alt som heter krom! Så kommer spørsmålet - skal bakre diffusor lakkeres i samme farge som bilen?? BlackLine baklykter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreastrones Skrevet Oktober 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2010 Da skal bilen selges, og annonse kan finnes her: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=24801758 Prisantydning: kr 529.000 inklusive omreg. Bruktbilgaranti kan tilbys! NB Bilen har gjennomgått en NAF Salgstest - helt uten mangler/anmerkninger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Oktober 8, 2010 Share Skrevet Oktober 8, 2010 UFATTELIG PEN BIL!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreastrones Skrevet Oktober 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2010 UFATTELIG PEN BIL!!!!!! Og ikke minst; ufattelig moro å kjøre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Oktober 8, 2010 Share Skrevet Oktober 8, 2010 Det tror jeg på, perfekt vinterbil!! Fikk lyst til og ringe Elcon nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreastrones Skrevet Desember 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2010 NY pris - kr 485.000 ! Dette må da være billig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreastrones Skrevet Desember 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2010 NB! Bilen står i Oslo, så ta kontakt dersom du ønsker besiktigelse eller prøvekjøring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Desember 20, 2010 Share Skrevet Desember 20, 2010 hei jeg er inen for bil nr 2!!! send meg nr ditt på pm! er i oslo for tiden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Desember 21, 2010 Share Skrevet Desember 21, 2010 Nydelig bil! Fantastisk pent interiør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Desember 23, 2010 Share Skrevet Desember 23, 2010 da har jeg kjøpt en annen da du alldrig svarer på tlf... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreastrones Skrevet Desember 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2010 da har jeg kjøpt en annen da du alldrig svarer på tlf... Det var da meget synd - men er du sikker på at du ringte rett? Har ingen tapte anrop på nr 410 70 000 som jeg ikke har ringt tilbake. Uansett må jeg få lov til å gratulere med ny bil:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skands1 Skrevet Desember 29, 2010 Share Skrevet Desember 29, 2010 da har jeg kjøpt en annen da du alldrig svarer på tlf... Og hvilken bil kjøpte du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Desember 29, 2010 Share Skrevet Desember 29, 2010 da har jeg kjøpt en annen da du alldrig svarer på tlf... Og hvilken bil kjøpte du? 06' 318d ser det ut til, ifølge signatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skands1 Skrevet Desember 30, 2010 Share Skrevet Desember 30, 2010 da har jeg kjøpt en annen da du alldrig svarer på tlf... Og hvilken bil kjøpte du? 06' 318d ser det ut til, ifølge signatur Hvis det stemmer høres det egentlig veldig dumt ut å si han ikke kjøpte 330-en fordi selger ikke tok telefonen Nesten like dumt som om jeg skulle sagt at jeg vurderte å kjøpe en flunk ny M3, men selgeren hos forhandleren var ikke inne når jeg ringte så derfor kjøpte jeg heller en E36 316 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Desember 31, 2010 Share Skrevet Desember 31, 2010 hei igjen, ja det stemmer nok at jeg sendte en sms men fikk ingen svar,, så tenkte den var solgt. og nei det er ikke 318d jeg har kjjøpt, da jeg sa jeg var inne for bil nr 2:) dette ble en fantastisk 325i E90 2008 mod med d meste av utstyr;) grunnen til at det hastet var at denne var holdt igjen til meg i UK:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå