Aars Skrevet Juni 29, 2010 Share Skrevet Juni 29, 2010 Selger bilen min i deler etter et ublidt møte med en rundkjøring. Mye bra deler! Bra motor som ikke har gått så langt. Strøkent stoffinteriør! Kan også selge subkasse med 2x12, 2000w forsterker, pioneer DEH-P700bt spiller med fjerkontroll og 2x12 pioneer subber 1400w. Ta kontakt for gode tilbud! Mvh. Tore Aarseth Ørstavik 99476818 Torestavik@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aars Skrevet Juni 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2010 Noen av delene som kan nevnes er bl.a. : - Strøkent stoffinteriør - Motor (gått 207000) - Panser - Frontrute - Dører - Bakluke - Bakrute - Dynamo - lykter - Anlegg OSV.. Ta kontakt for gode priser! Bilen må vrakes fortest mulig. Mvh. Tore Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dr.felix Skrevet Juni 30, 2010 Share Skrevet Juni 30, 2010 hei har du støtfanger braketter for bakfangeren som ser ut slik? og har du ledningsnett for hengerfeste? det er da for biler uten check control. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aars Skrevet Juni 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2010 Jepp, har det meste. Bare kom med bud! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dr.felix Skrevet Juni 30, 2010 Share Skrevet Juni 30, 2010 jaha. hvis elnettet er orginal bmw og støtfangerbrakettene er i fin stand. dvs litt rust er ok, bare de ikke har vært utsatt for at bakfangeren har blitt "bulket" kraftig slik at de ikke passer særs bra lenger. det er forresten veldig viktig at de ser ut som på bildet. gjør de ikke det passer det ikke sammen med hengerfestet mitt. så hvis dette er greit, kan jeg gi deg 200 + frakt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aars Skrevet Juli 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2010 Ta kontakt kjapt om det er noen som trenger noe, Bilen må vrakes fortes mulig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aars Skrevet Juli 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2010 Glemte forresten å si at både bremseklossene og bremseskivene kun er noen måneder gamle! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dr.felix Skrevet Juli 5, 2010 Share Skrevet Juli 5, 2010 har du det jeg har spurt etter da eller? lurer og på om du har sånn luke på bakfangeren for hengerfestet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå