djspot Skrevet Juni 29, 2010 Share Skrevet Juni 29, 2010 Selger min 1994 mod 320i cabriolet pris 35000,- km: 232.000 to sett med felger 16" vinter og 17" sommer begge settene må ha nye dekk. følger også med windshoot Trenger litt pleie av en som er intresert i cab. Trenger nye bremser foran. står i dag uten bakfanger, men har en rieger fanger uten fester. i tillegg begynner det å komme noen rustflekker i hjulbuene foran. trenger du noe mer info kan du sende sms eller ringe 46944355. pris kan diskuteres ved rask henting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrikt Skrevet Juni 29, 2010 Share Skrevet Juni 29, 2010 Bilder? Kunne vært interessant! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juni 29, 2010 Share Skrevet Juni 29, 2010 EU godkjent? Års avgift betalt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djspot Skrevet Juni 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2010 Årsavgift er betalt. skal på eu i oktober. forige eu skifta jeg alt av foringer +++ regninga fra verksted ble 36000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djspot Skrevet Juli 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2010 pris kan dikuteres ved rask avgjørelse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedro Skrevet Juli 1, 2010 Share Skrevet Juli 1, 2010 Hva betyr egentlig "trenger litt pleie" og nye bremser framme? Kaliptere skiver og klosser eller? Fikk bilen min igjen fra lakk i dag og er derav ikke helt pr kasse, men er litt int i en rimelig sommerbil. Bilder av en nyvasket bil tatt nå i år er vel interessant også å hjelper til på salget! utstyr som el cab El vindu man el autolat osv! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djspot Skrevet Juli 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå