BMW_320D_Touring Skrevet Juni 29, 2010 Share Skrevet Juni 29, 2010 Her er et par bilder av bilen min,en 2004 mod E46 320D Touring...... Gi gjerne tilbakemeldinger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Juni 29, 2010 Share Skrevet Juni 29, 2010 SNADDER! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet Juni 29, 2010 Share Skrevet Juni 29, 2010 Rått!! Men bare for og være sær og pirkete ;D Nye felger og Vekk med ///M merket i grillen =P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juni 29, 2010 Share Skrevet Juni 29, 2010 SNADDER! Henger meg lett på den her ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_320D_Touring Skrevet Juni 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2010 Rått!!Men bare for og være sær og pirkete ;D Nye felger og Vekk med ///M merket i grillen =P Smaken er som baken....den er delt Hehe.... og jeg forventer jo ikke at alle skal like alt v bilen min heller! Men takker for alle tilbakemeldinger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Juni 29, 2010 Share Skrevet Juni 29, 2010 Skikkelig fin bil! Siden du vil ha tilbakemeldinger så må jeg nok si meg enig i at jeg ikke er helt tilhenger av merket i grillen jeg heller, men ikke alle kan ha samme smak Hvit touring med sota vindu og shadowline, må bare bli bra det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Juni 29, 2010 Share Skrevet Juni 29, 2010 Jeg syns denne rett og slett var LEKKER! ..men, syns ikke merket i grillen var så ille, det er noe jeg kunne ha funnet på selv, men felgene ville jeg byttet. Som sagt mange ganger før her på forumet, smaken er som baken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eravne Skrevet Juni 29, 2010 Share Skrevet Juni 29, 2010 ååååå, mister mister, sett bilen din hver fredag når jeg kommer hjem fra jobb, og sikler like mye hver gang. På tide at du viser godtfolket bilen din! flott, liker lysa, nice touch! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_320D_Touring Skrevet Juni 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2010 Jeg syns denne rett og slett var LEKKER! ..men, syns ikke merket i grillen var så ille, det er noe jeg kunne ha funnet på selv, men felgene ville jeg byttet. Som sagt mange ganger før her på forumet, smaken er som baken. Det er jo en "M" så syns ikke det gjør noe at den sitter der egentlig......Hadde vært noe annet hvis det bare var emblemet som var "M" liksom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Juni 29, 2010 Share Skrevet Juni 29, 2010 hvorfor butte felger da folkens? Gi besjed vist du hører på disse mannfolkene og skal selge felgene! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juni 29, 2010 Share Skrevet Juni 29, 2010 Jeg syns dette var en skikkelig grom og pen Touring Helt rått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juni 29, 2010 Share Skrevet Juni 29, 2010 Bor du i Elverum? Har ikke sett denne der før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larswilliam Skrevet Juni 29, 2010 Share Skrevet Juni 29, 2010 nydelig kjerre! eneste som er, er at jeg av en eller annen grunn ikke klarer den fronten der ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_320D_Touring Skrevet Juni 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2010 Bor du i Elverum? Har ikke sett denne der før. Ja,jeg bor der ja.....Du også eller?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juni 29, 2010 Share Skrevet Juni 29, 2010 Ja, det gjør jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå