Spiff Skrevet Juli 1, 2010 Share Skrevet Juli 1, 2010 steike, denna var faen meg grom! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredPett Skrevet Juli 2, 2010 Share Skrevet Juli 2, 2010 syntes det er sykt bra folk prøver noe anna;) gøy og se.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juli 2, 2010 Share Skrevet Juli 2, 2010 så mye arbeid som er lagt i denna, også ser den så jevlig ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Juli 2, 2010 Share Skrevet Juli 2, 2010 Han skal ha + poeng for å ha prøvd noe nytt, å såg ut som det har vært gjort bra arbeid.......men det blir nok - poeng på ferdig resultat kan du sei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2010 Er vel ikke alltid dårlig arbeid fordi om det ser dårlig ut.. Creds for å prøve ja, men synes ikke helheten falt noe alvorlig i smak for min del alle fall.. Liker ikke den Rieger genesis/testarosa breddingen heller egentlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Juli 2, 2010 Share Skrevet Juli 2, 2010 æsj, den så ikke ut=p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet Juli 9, 2010 Share Skrevet Juli 9, 2010 Linken funker ikke :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2010 funker ikke nei ser jeg.. sikkert utgått annonsen ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet Juli 16, 2010 Share Skrevet Juli 16, 2010 Det kan virke sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå