Gå til innhold

E34 525i 24v "Ac schnitzer" - s.47 - nybil E34 540/6 stv


liffi
 Share

Anbefalte innlegg

joda, skjønner den. men bruker den jo vær dag. til å fra jobb, til butikken å alt.. så, i teorien så er det Bruksbil :) iallefall ut sommeren. vinterkjøring er det slutt med. er blitt såpass glad i den!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo, Takk for det ;)

bare for folk å komme med ideèr for evt oppgraderinger, ting jeg burde gjøre anderledes.. alltids kjekt med flere synsvinkler!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sant så sant :) men denne Dritt dumpen jeg henta hos deg SUUUGER da.. hehe.. den lekker ! . så kjører med den Dumpen jeg Plomba, å går bedere! men som en sa innpå her, var at jeg burde ha Resirk.. så må nesten kjøpe meg det !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk styra litt smått idag.. kobla på en bar måler, å den viser til at kompressoren bare lader 0.3.. det kan faen ikke stemme??! skal vist stå på reimhjul, slik at den får 06bar i følge forige eier av kittet.

ikke noe falsk luft ute å går eller, men den butter fremdeles på rundt4-5.000... kan det være at den pressa lader for lite, å derav får for mye bensin når jeg har 3l dyser å chippen?? å jeg kjører med rundt 3bar B.T.. prøvd mindere å, men blir ikke bedere det eller. skjønner pent lite nå!...

Uansett. tok noen bilder da.

n0t824p50iku03nwtkfr.jpg

zdb945wvqxj9ddxkmnuo.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...