Gå til innhold

E34 525i 24v "Ac schnitzer" - s.47 - nybil E34 540/6 stv


liffi
 Share

Anbefalte innlegg

flere som skal til Rudskogen imorgen?! rakk selfølgelig ikke å polere bilen til i morgen, men men. får håpe Fjusketralla kommer seg til skogen da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk ;) nei, i morgen får jeg ikke dratt bort. må nok fortsette å pusse opp huset ! Så tok bare med kjærringa å lille Gutt i magen på en liten familiekjøring på banen :D

synd bilen begynte å fjuske på banen! men var morro å få testa den nye banen litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jeg på utkikk etter Familiebil! pjokken kommer jo om drøye 2mnd. om jeg selger 525`n er enda usikkert.

så har titta litt da. når jeg først må ha noe, MÅ det bli e34 stv. titta en del på M5 3.8 men vurderer også sterkt 540i. synes faktisk e34 stv er veldig fine :) kurrant familebil å. så lenge det er litt power da selfølgelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må ha bil med litt power vettu! så vi kan dra til skogen på familiekjøring :)

joachim - går eller for en 540 da;) er ikke store forskjellen i pris, å 530 stv med manuell tror jeg faktisk ikke jeg har sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

faktisk, den har jeg sett på;) Men når jeg først skal ha noe, må det bli M5 eller 540i.. M5 blir nok litt for voldsom Familiebil, så går nok for 540`n ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...