Sjøbuse Skrevet Juli 8, 2010 Skrevet Juli 8, 2010 ja. bilia fredrikstad har fortalt meg personlig at de kan ta kontrollen på min 728 og sjekke at 740 deler er brukt og skrive brev jeg kan ta med til BT at bilen er ombygget med riktige 740 deler. de sa også at de har gjort slik flere ganger før og bilene har blitt godkjent.
bmwmann24 Skrevet Juli 8, 2010 Skrevet Juli 8, 2010 er visst forskjell fra plass til plass. Idiotisk spør du meg. Må jeg reise helt til Fredrikstad for å få godkjennt ombygg til 2.5tds!? BMW i tromsø satt meg over til BMW Norge bare.. BMW Norge la på røret for å si det slik. Noen som har fått dette godkjennt lenger nord da?
Robin1379 Skrevet September 21, 2010 Skrevet September 21, 2010 bmw norge gir ikke ut papirer på slikt, så må til et bmw merke verkstedet som ikke tilhører bmw norge
Mpowerman Skrevet September 22, 2010 Skrevet September 22, 2010 er visst forskjell fra plass til plass. Idiotisk spør du meg. Må jeg reise helt til Fredrikstad for å få godkjennt ombygg til 2.5tds!? BMW i tromsø satt meg over til BMW Norge bare.. BMW Norge la på røret for å si det slik. Noen som har fått dette godkjennt lenger nord da? Jeg har alltid fått god hjelp hos BMW i Tromsø. Fikk nettopp dokumentasjon på at chassiene er like på min E39 528 og delebilen en E39 540. Dette skrev han på delelageret ut til meg, stemplet og signerte på. Har ikke diskutert kontroll etter ombygging med de, men tror ikke dette skal være noe problem...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå