Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja. bilia fredrikstad har fortalt meg personlig at de kan ta kontrollen på min 728 og sjekke at 740 deler er brukt og skrive brev jeg kan ta med til BT at bilen er ombygget med riktige 740 deler. de sa også at de har gjort slik flere ganger før og bilene har blitt godkjent.

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

er visst forskjell fra plass til plass. Idiotisk spør du meg. Må jeg reise helt til Fredrikstad for å få godkjennt ombygg til 2.5tds!?:) BMW i tromsø satt meg over til BMW Norge bare.. BMW Norge la på røret for å si det slik. Noen som har fått dette godkjennt lenger nord da?

• 2 months later...
Skrevet
er visst forskjell fra plass til plass. Idiotisk spør du meg. Må jeg reise helt til Fredrikstad for å få godkjennt ombygg til 2.5tds!?:) BMW i tromsø satt meg over til BMW Norge bare.. BMW Norge la på røret for å si det slik. Noen som har fått dette godkjennt lenger nord da?

Jeg har alltid fått god hjelp hos BMW i Tromsø. Fikk nettopp dokumentasjon på at chassiene er like på min E39 528 og delebilen en E39 540. Dette skrev han på delelageret ut til meg, stemplet og signerte på. Har ikke diskutert kontroll etter ombygging med de, men tror ikke dette skal være noe problem...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...