Gå til innhold

Ute etter Ombygget bmw M3 se her!!


shortx
 Share

Anbefalte innlegg

Denne bilen er en orginal svensk Bmw m3 som kun er sveist inn nytt norske ramme nr på. Det har blitt glemt et ramme nr på innsiden av sideskjermene samt reg nr på bak vindu. Og vis du ser det vill forhandleren spille overasket! Når du senere ringer fra et annet tlf nr vill han si at det er en ommbygget 320 slik som det står i annonsen.Forhandler er veldig klarover rammenr bytte

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=23065872

Vær obs på denne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leser de rette personene dette innlegget vil han typa være i store problemer..

..men det er vel kanskje like greit, da man prøver å selge "hot" vare. Da er man kanskje idiot...bigtime.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får tvile på troverdigheten min så mye du vill. Ønsker bare og advare andre som drar og ser på denne så de vet hva de kjøper.

Hvorfor skulle jeg finne på dette ?

litt fakta:

Bruker: Magnus M var med meg og så på bilen han kan vitne.

Deler av 320 nr som var sveist inn JA29645

Deler av m3 nr som satt på innsiden av skjermen JC31036

skjekk det mot realoem

Og grunnen til at jeg ikke har postet så mye er at jeg kjører Volvo 240 :oops: Og har derfor ikke behov for og spørre om så mye her.. ,men setter pris på den venlige tonen man blir møtt med her inne :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BARE SVADA!!!

Har selv vert og tittet på bilen, og man ser tydelig at den er ombygget. Legge inn slike ting som dette uten hold i påstandene er drøt. Legg ut ting du har "greie" på, eller hold deg langt unna forumet.

Anbefaler moderator om og slette tråden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BARE SVADA!!!

Har selv vert og tittet på bilen, og man ser tydelig at den er ombygget. Legge inn slike ting som dette uten hold i påstandene er drøt. Legg ut ting du har "greie" på, eller hold deg langt unna forumet.

Anbefaler moderator om og slette tråden!

Du kan altså bekrefte 100% at det "shortx" sier er FEIL??

Altså du har selv sett at det ikkje er sveist inn nytt rammenr? eller at de han snakker om ikkje stemmer overens?

Edit: Og nå er i tillegg annonsen på Finn.no slettet!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BARE SVADA!!!

Har selv vert og tittet på bilen, og man ser tydelig at den er ombygget. Legge inn slike ting som dette uten hold i påstandene er drøt. Legg ut ting du har "greie" på, eller hold deg langt unna forumet.

Anbefaler moderator om og slette tråden!

HAHA Jeg hadde jo med meg en som har hatt mange bmw og go del peil

vi fant chassi nr til m3 som skrevet over fant svenske penger under gulmatten bak,svensk registrerings nr på bakrutene og når jeg ringer glassgutta med en annen tlf sier de til meg igjenn at bilen er bygget om, da jeg var der dagen før og fant et stk m3 chassi nr og et stk 320 nr og konfronterte det med han.Han sa til meg at eier har lurt han også og at dette skulle ordnes opp i. Har jo et ekstra vitne som var med meg som har historikk her inne.

Hva skulle jeg tjene på og skrive dette?

hvordan kan du si at dette er noe jeg ikke har "greie på"

her snakker vi svindel, folk bør bli innformert! [-X

ser du er fra drammen hmm.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BARE SVADA!!!

Har selv vert og tittet på bilen, og man ser tydelig at den er ombygget. Legge inn slike ting som dette uten hold i påstandene er drøt. Legg ut ting du har "greie" på, eller hold deg langt unna forumet.

Anbefaler moderator om og slette tråden!

Du kan altså bekrefte 100% at det "shortx" sier er FEIL??

Altså du har selv sett at det ikkje er sveist inn nytt rammenr? eller at de han snakker om ikkje stemmer overens?

Edit: Og nå er i tillegg annonsen på Finn.no slettet!?

Jeg tror faktisk bilen er solgt, og jeg så ikke noe som kunne tyde på at rammenr er sveist om ol.

Når jeg så på bilen så er det en del som tyder på at den er ombygget:

Karrosseriet har vert lakkert

Dører - panser- bagasjelokk er samme farge som bilen

Ikke M3 bremser bak (320)

Uorginale forskjermer og frontfanger

Ikke montert tåkelys, ikke tåkelys på bryter

Uorginale omlakkerte sidelister

Lille stabstaget front

++++

Det jeg mener er at det er drøyt og komme med sånne påstander på et forum som dette [-X

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BARE SVADA!!!

Har selv vert og tittet på bilen, og man ser tydelig at den er ombygget. Legge inn slike ting som dette uten hold i påstandene er drøt. Legg ut ting du har "greie" på, eller hold deg langt unna forumet.

Anbefaler moderator om og slette tråden!

Du kan altså bekrefte 100% at det "shortx" sier er FEIL??

Altså du har selv sett at det ikkje er sveist inn nytt rammenr? eller at de han snakker om ikkje stemmer overens?

Edit: Og nå er i tillegg annonsen på Finn.no slettet!?

Jeg tror faktisk bilen er solgt, og jeg så ikke noe som kunne tyde på at rammenr er sveist om ol.

Når jeg så på bilen så er det en del som tyder på at den er ombygget:

Karrosseriet har vert lakkert

Dører - panser- bagasjelokk er samme farge som bilen

Ikke M3 bremser bak (320)

Uorginale forskjermer og frontfanger

Ikke montert tåkelys, ikke tåkelys på bryter

Uorginale omlakkerte sidelister

Lille stabstaget front

++++

Det jeg mener er at det er drøyt og komme med sånne påstander på et forum som dette [-X

forklarer ikke hvorfor det er to chassi nr på bilen så du ikke det?

ved vindusviskeren var rikig men de andre var feil

BTW

dette er vell ikke personlig ?

http://ms.moonshineracing.no/#13.5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

slutt og krangle da jenter.nydelig bil ihvertfall..blir nok knall fornøyd han som har handla denne..

BTW det med logo på bilen forklarer ingenting...går jo maaaange biler med Kimmit reklame i norge som jeg ikke kjenner;-)

Ok hva med at tlf nr han er registrert på glassgutta

E30 2.7turbo telefon nr ditt står på glassgutta(fjernet pga av sint tlf fra en E30 2.7turbo som ville være annonym ^^)Er bare se på tidligere salgs innlegg hos han så finner du tlf nr og søk det opp på gule sider.Han jobber hos DEM

Den er ikke solgt inside info :lol: noen som ringte

(til glassgutta ja det er min bruker)

Men det skal nevnes de selger den for en kunde og kunden har fått igjen bilen sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se her ja!

Dette beviser jo at det spiller fuckall rolle på troverdighet hvor mange innlegg man har!

Og Kimmit Racing, du aner ikkje hvor forbanna jeg hadde blitt om jeg hadde kjøpt den bilen

og funnet ut det som Shortx sier her (som jeg nå faktisk tror på) i ettertid.

Og det er med stor sikkerhet, at det også gjelder deg.

Syns det er flott at folk legger ut slikt på nettet (Så sant det stemmer! For all del)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se her ja!

Dette beviser jo at det spiller fuckall rolle på troverdighet hvor mange innlegg man har!

Og Kimmit Racing, du aner ikkje hvor forbanna jeg hadde blitt om jeg hadde kjøpt den bilen

og funnet ut det som Shortx sier her (som jeg nå faktisk tror på) i ettertid.

Og det er med stor sikkerhet, at det også gjelder deg.

Syns det er flott at folk legger ut slikt på nettet (Så sant det stemmer! For all del)

men i all verden..eg syns jo bare att bilen var nydelig :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...