Tom K Skrevet Juni 30, 2010 Share Skrevet Juni 30, 2010 Henta bilen hos SS-Performance i Porsgrunn , bilen er en 98/99 523ia, fargen er Orientblau med grått sportsskinn, henta bilen på henger på Ferja mellom Horten og Moss endelig hjemme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Juni 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2010 Bilen ble solgt ny i Norge i Oktober 98, her er utstyrlista Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Juni 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2010 Bilen ruller nå på 17" men jeg hadde planer om og legge om til 18" Det er noen skavanker i lakken som skal utbedres men det blir nok hellakkering til neste vår Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Juli 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2010 Har montert hengerfeste, for en drittjobb, monterte fast feste da jeg har dårlig erfaring med avtagbare , det er sjelden de blir tatt av så etter en stund så er de ikke avtagbare lenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Juli 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2010 Har også fått på 4 nye dekk. 235/45x17, det ble nesten som å få ny bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juli 12, 2010 Share Skrevet Juli 12, 2010 Grattis med en pen bil Ellers noe planer for "ny" vogna da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Juli 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2010 Mange takk, det blir mest kosmetisk, facelift lykter står høyt på lista, ny lakk til våren , sote rutene bak osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Juli 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2010 Da har jeg fått en liten overraskelse fra SS Performance, Takk til Tarjei som ordnet opp i sakene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juli 20, 2010 Share Skrevet Juli 20, 2010 Blir en helt annen bil med de lyktene der, gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Juli 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2010 Synd det var en sprekk i ene lykteglasset, men GS har allerede sendt et nytt glass uten kostnad så til helga kommer nok frontlyktene på, baklyktene er allerede montert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Juli 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2010 bestillte nye skilter til bilen da de "gamle" var bulkete og stygge, synes det ble mye penere fikk også montert de nye baklyktene jeg fikk av Tarjei på SS Performance, hjalp litt det også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Juli 20, 2010 Share Skrevet Juli 20, 2010 nice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juli 20, 2010 Share Skrevet Juli 20, 2010 Gratulerer med situasjonsvogn... 7'ern ble for upraktisk? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Juli 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2010 takk takk, 7ern var det noen som ville ha gitt, tok den uten og spørre til og med, ble stjålet i fjor sommer, surt med folk som ikke vet forskjell på mitt og ditt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Juli 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2010 Da har jeg fått på de nye lyktene foran også, en tur på Veng for å kjøpe pærer til blinkersen nå så er det klart, det ble litt bedre med nye glass ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå