Gå til innhold

S: Godkjent ombygget E36 M3 Ny pris 85.000,-


RogE36R
 Share

Anbefalte innlegg

Selger min ombygde BMW E36 M3 3.0 Sedan.

Bilen er i utgangspunktet en 1991 BMW 316, og donorbil var en venstre styrt 1994 BMW M3.

Ombygget med med motor, gir, drivlinje, bremser og understell.

Har alt av dokumentasjon på ombygging og for donorbilen, og dette er selvsagt skrevet i vognkort.

Bilen har full M3-optikk utvendig med M3-GT vinge. Interiøret er ikke fra M3, men er ett ganske pent skinninteriør.

Bilen er hel og pen, og går meget godt.

Motor - S50b30

Kmstand - 215.000km

Farge - mørkegrønn

EU Godkjent til Aug 2011

Setter prisen ned til 85.000,- denne må bort nå, kan ikke forstå at det skal være så vanskelig :)

Meget interessert i innbytte med E46

Ser helst at eventuell kjøper tar spørsmål etc på mail/PM/tlf.

Mvh

Roger Johansen

992 65 978

rogerjohansen87@gmail.com

IMG_2815.jpg

IMG_2817.jpg

IMG_2803.jpg

IMG_2812.jpg

IMG_2809.jpg

bildemottiss.jpg

bilde32434mottiissss.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

man får de regga som 4 seter vis det har vært rekke6 i den org, dette har vært en 316 derfor har det blitt to. bilen har vel blitt solgt 2 ganger på to år også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt klart at det er dumt at den er registrert med kun to seter. Men det er ihvertfall mye bedre enn å ikke vært godkjent i det hele tatt. Prisen er jo like lav som de som er ikke godkjent.

Kan legge til at denne bilen går meget friskt. Har kjørt flere e36 m3, men av en eller annen grunn er denne mye friskere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helt enig med joher, er best å satse på en godkjent en. men ofte begrenser markede seg med 2 seter, er vel derfor den 2 ganger har blitt solgt for 90 og mindre. men lykke til med salg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva bilen er solgt for tidligere er ikke relevant, for du vet ikke hva som er utbedret med den. Får du billigere E36 M3 som er godkjent ombygd?

Virker som du kanskje kjenner denne bilen godt?

Og at bilen har blitt solgt to ganger de siste to årene er vel ikke noe ekstremt? Er virkelig ikke sjeldent når det gjelder slike biler.

Denne bilen er blitt meget bra, kan ikke sammenlignes med slik den var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei eg er nok en gang enig med deg joher, dette er mye bil for pengene. ka som er utbedret av han utenom forfanger vet eg ingenting om. uten å se nærmere på den så er vel det eneste eg ville utsatt er at det er 4 dørs men godkjent for 2. hadde det vært 2 dørs hadde det jo vært kurant å sette halvbur i den :D

men så kommer jo det store spørsmålet man ikkje kommer seg vekk ifra, ka er å diskutere prisen?

snakker vi at du går i null vel rask handel roger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å diskutere pris vil si at, det er jo noe småplukk igjen med bilen, og deretter er jeg villig til å til å senke pris utifra hva meg og evt kjøper blir enig om. I tillegg til at jeg har en ny bil for hånd.

Ja den er registrert for 2, men det vil jeg nå si jeg har tatt hensyn til og vel så det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, småpenger det er snakk om med andre ord. har jo ganske god tid eg da, det er du som har en bil på hånd. og når det er sakt så er jo annonsen litt mangelfull korfor legger du ikkje ut infomasjonen om bilen som du alikavel har tenkt å gi?? så vis du vil selge bil så legg ut ka "småplukk" det er snakk om.. du kan sende en pm til meg vis du vil selge bilen raskt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Bumper igjen... Ingen som er interessert i billig morro?

E: Det negative med bilen er:

*Rust i hjulbuer bak (ikke ekstremt, men bør gjøres noe med etterhvert, Ser ut som et mislykket forsøk på valsing fra tidligere eier)

+ en noe bobling helt på toppen av høyre bakdør

Ellers er bilen meget bra fri for rust

*Eneste hjulsettet er det som står på på bildene, de har helårsdekk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...