Gå til innhold

S: Godkjent ombygget E36 M3 Ny pris 85.000,-


RogE36R
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg skjønte ikke hvorfor den er registrert for kun 2 personer? Eneste E36 jeg har hørt om tror jeg...

Er pga vekten. Bilen er jo en orginal 316.

Han som fikk bilen godkjent har vel ikke vist triksene med vektbesparelse... Bare vingen på bilen veier mye..

70 for en godkjent m3 er jo latterlig etter min mening. Bilen er jo meget fin og igrunn god stand i forhold til annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg leser denne tråden forstår jeg ikke hva folk mener den er verdt. Mye synsing. Leser man andre tråden her på forumet finner du m3 som ikke er godkjent prissatt 50-70.000 mer.

Er denne bilen verdt like lite som en grei 325 coupe???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dr-s: Bilen ser svart ut på bildene men den er IKKE svart, bilen ble lakkert om i forbindelse med ombygging.

Buddy: Hva mener du den er verdt da? Vet du noe om bilen siden du kommer med et slikt utsagn?

helt seriøst så er det fordi en kompis av meg har ringt på din bil og gått å ventet en hel uke på at du skulle komme hjem fra ibiza , og har gledd seg til du kom og hadde veldig lyst å kjøpe din bil,det var ingen andre enn den ene personen som bydde 70 for din bil og det virket som det var stor tvil om bilen din ville bli solgt i det hele tatt , og da tenkte eg vel visss ingen bydde kunne han få den for foreksempel 80-90 :) han kunne kjøpt den for 85-90 cash.

hvorfor svarer du ikke når han ringer ??? han har allerede gjitt opp,men eg overtalte han til å prøve å få tak i deg igjen igår og han ringte hele dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...