Muztang289 Skrevet Juni 30, 2010 Skrevet Juni 30, 2010 Hei. Selger en fanger til en E39. Denne vil bli levert ferdig lakkert i ønskelig farge og variant som vil være inkl. i prisen.. Det som følger med fangeren er grillen i midten. Tåkelys kan skaffes, men kan ta noe tid å anskaffe så kan være kjappere å få dette gjort selv/kanskje vanlig tåkelys til en annen fanger passer? Bilder av fangeren: Denne kan sendes om dette er ønskelig, ved at kjøper betaller frakt. Men det letteste og beste er om den blir hentet i Oslo. Dere kan komme med bud, men la være og spar forumet for innlegg om det er et skambud.. For et kjapt salg kan pris diskuteres. Pris: 2500,- inkl. lakkering.
Hawkon88 Skrevet Juli 1, 2010 Skrevet Juli 1, 2010 Det er helt sikkert en grei pris, men det er nok langt i fra en "m" fanger..
Muztang289 Skrevet Juli 1, 2010 Forfatter Skrevet Juli 1, 2010 M fanger har jeg aldri sagt det er.. Bare at den har et M look, altså.. Look'alike..
bmwkizn Skrevet Juli 7, 2010 Skrevet Juli 7, 2010 Må bare beklage. Men dette er ikke en M lookalike fanger. Hvis det er en lookalike fanger som du sier så skal den ligne på en M-fanger. M-fanger har aldri vert i nerheten av å se slik ut
Tom K Skrevet Juli 7, 2010 Skrevet Juli 7, 2010 Flisespikkeri da....M look eller ikke, fangeren er vel helt grei den ?
bmwkizn Skrevet Juli 7, 2010 Skrevet Juli 7, 2010 Jo var ikke no galt med fangern. Tenke bare å tipse selger om at det ikke var M-look
Muztang289 Skrevet Juli 7, 2010 Forfatter Skrevet Juli 7, 2010 Da får jeg bare forandre på det.. Jeg fant en lignende fanger på Ebay, og der stod det M fanger, og jeg vet dette ikke er M fanger.. Men, det ser mer M ut, enn en orginal kjedelig fanger fra E39..?
Hankook Skrevet November 7, 2010 Skrevet November 7, 2010 Har du denne enda? Jeg kan by deg 750 + frakt. trenger ingen lakkering.
BMWE39turbo Skrevet November 7, 2010 Skrevet November 7, 2010 Veit du ka frakta kjem på?(oslo-førde) Skulle gjerne visst ca pris på frakt før eg legge inn bud
Muztang289 Skrevet November 8, 2010 Forfatter Skrevet November 8, 2010 Hei, fangeren er solgt. Beklager =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå