Gå til innhold

Naustdals Banden`s garage :) Update :)

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 171
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe, høres bra ut! Skulle kjøpt deg en Caravelle istedenfor, det som er tingen! 8-)

tja mulig det men synes at prisklassen blir litt for høy om du skal ha en som er ok.. litt begrensa hva eg gidder og bruke på en VW altså!! ;P

Njaa, spørs vel det. Har en 2001 modell som ble kjøpt for ca. 5-6 år siden, betalte 40 000,- og den er ganske grei, sett bortifra at det er endel overflaterust her og der. Mye betalte du for caddy'n?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
  • 4 months later...

Her kjeme ei oppdatering etterkvart, nytt verksted er under planlegging. Det blir også nye medlemmer om dette går i boks :D

I skrivande tid er det faktisk 5 E30`er i dette verkstedet og nabo verkstedet, ein Taunus Turbo, og ein Hilux :)

1 stykk E30 2.7 Turbo, 2 dørs ( min )

1 Stykk E30 2.3, 4 dørs ( min )

1 Stykk E30 2 liter Turbo, 4 dørs ( birken85 )

1 Stykk E30 2 liter, 2dørs planer usikkert ( birken85 )

1 Stykk E30 m50 2.5, 2 dørs. Denne er det faktisk 318 diff på, toppfart på 190 :P ( ikkje bruker av forumet )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også lyst til å være med en i en renspikket E30 garasje.. Flytter til Naustdal jeg, Ole. :^o

Hehe, gjer det :)

Blir mykje fint og ein del gromt etterkvart tenker eg, bruksbilen min blir vel påbegynt utvending opp pussing imorra tenker eg :P

Birken planlegge vel ombygging på 2 dør`sn, han får fortelle sjølv kva planer :P

Den med m50 motorn blir vel lakka så kvit som man får den med full m-tech 2 styling ;)

Heil oppdatering kjem vel etterkvart ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spent på å se bremsepapir på bilen din jeg, Ole. :)

HOFF, eg kvir meg så sinnsjukt til den dagen...

Vist nokke skal gå til f***`s så er det vel den dagen :P

MEN burde går bra denne gangen, har jo funka med dei 3 andre bygga mine bortsett fra litt slurving fra mi side, trur eg har tenkt på det meste denne gangen. ( Med GOD hjelp fra Kim i KSR )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...