Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 171
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Hehe, høres bra ut! Skulle kjøpt deg en Caravelle istedenfor, det som er tingen! 8-)

tja mulig det men synes at prisklassen blir litt for høy om du skal ha en som er ok.. litt begrensa hva eg gidder og bruke på en VW altså!! ;P

Njaa, spørs vel det. Har en 2001 modell som ble kjøpt for ca. 5-6 år siden, betalte 40 000,- og den er ganske grei, sett bortifra at det er endel overflaterust her og der. Mye betalte du for caddy'n?

• 3 weeks later...
Skrevet

ikke så altfor mye aktivitet i garasjen om dagen... men i dag har eg vert der i hele kveld og drevet med litt sandblåsing og det blir det nok i hele morgen kveld også :P

• 4 months later...
Skrevet

Her kjeme ei oppdatering etterkvart, nytt verksted er under planlegging. Det blir også nye medlemmer om dette går i boks :D

I skrivande tid er det faktisk 5 E30`er i dette verkstedet og nabo verkstedet, ein Taunus Turbo, og ein Hilux :)

1 stykk E30 2.7 Turbo, 2 dørs ( min )

1 Stykk E30 2.3, 4 dørs ( min )

1 Stykk E30 2 liter Turbo, 4 dørs ( birken85 )

1 Stykk E30 2 liter, 2dørs planer usikkert ( birken85 )

1 Stykk E30 m50 2.5, 2 dørs. Denne er det faktisk 318 diff på, toppfart på 190 :P ( ikkje bruker av forumet )

Skrevet
Jeg har også lyst til å være med en i en renspikket E30 garasje.. Flytter til Naustdal jeg, Ole. :^o

Hehe, gjer det :)

Blir mykje fint og ein del gromt etterkvart tenker eg, bruksbilen min blir vel påbegynt utvending opp pussing imorra tenker eg :P

Birken planlegge vel ombygging på 2 dør`sn, han får fortelle sjølv kva planer :P

Den med m50 motorn blir vel lakka så kvit som man får den med full m-tech 2 styling ;)

Heil oppdatering kjem vel etterkvart ;)

Skrevet
Spent på å se bremsepapir på bilen din jeg, Ole. :)

HOFF, eg kvir meg så sinnsjukt til den dagen...

Vist nokke skal gå til f***`s så er det vel den dagen :P

MEN burde går bra denne gangen, har jo funka med dei 3 andre bygga mine bortsett fra litt slurving fra mi side, trur eg har tenkt på det meste denne gangen. ( Med GOD hjelp fra Kim i KSR )

Skrevet
Vi satser på at det går bra vi, og at du får noen veldig fine tall. 8)

Eg vil no over 500 men kva eg får er ein anna sak :P

Skrevet
Skal da ikke være så umulig det. Skal du kjøre på bensin eller E85?

Blir 98 ja :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...