birken85 Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Skal da ikke være så umulig det. Skal du kjøre på bensin eller E85? Blir 98 ja Ja hadde vi nå bare hatt E85 pumpe innen rekkevidde... *sukk* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
birken85 Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Jeg har også lyst til å være med en i en renspikket E30 garasje.. Flytter til Naustdal jeg, Ole. Hehe, gjer det Blir mykje fint og ein del gromt etterkvart tenker eg, bruksbilen min blir vel påbegynt utvending opp pussing imorra tenker eg Birken planlegge vel ombygging på 2 dør`sn, han får fortelle sjølv kva planer Den med m50 motorn blir vel lakka så kvit som man får den med full m-tech 2 styling Heil oppdatering kjem vel etterkvart Kremt kremt.. skal vi se... når det gjelder 4 dørs`n er eg veldig usikker... blir solgt eller beholdt alt ettersom:P Blir den beholdt må den ha seg et strøk med lakk i løpet av sommeren.. har jo komplett m-tec 1 styling på plass så burde jo gå ann og få noe greit utav den.. motormessig blir den nok som den er, forutenom intercooler og kansje noe småting (da baller det på seg:P) Coupe`n derimot den får eg se hva eg ender på.. ser ut som det (til og begynnemed) blir m50b20 Turbo (b20 pga godkjenning) så får eg se etterhvert, er jo kjapt gort fra b20 til b25 i etterkant Karosserimessig får eg se det litt ann men leker jo litt med en tanke siden eg har vert og handla M3 evo frammskjermer osv:P kan heller prøve og komme med en update etterhvert som eg klare og bestemme meg, men denne haster ikke siden eg har to andre biler og bruke anyway:P Når det gjelder E36 cab`n eg har blir det ikke gjort så mye... Keskin KT1 hjula blir beholdt og så blir motorom shina pluss bytte av vannpumpe,viskose,bensinpume,termostat og noe dill før sesongen, ja og så skal den selvsagt lakkeres på nytt før rudskogen samt montere GT splittere på M3 fronten, utenom det skal den få vere som den er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
birken85 Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Har sånn btw noe ekstra m-tec1 sideskjørt liggende og slenge... renner over av m-tec1 her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Mars 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2011 Også lure eg ikkje på om du Birken FEKK m-tech 1 bakfanger av meg? Stemme ikkje det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Mars 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2011 Også lure eg ikkje på om du Birken FEKK m-tech 1 bakfanger og frontfanger av meg? Stemme ikkje det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
birken85 Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Også lure eg ikkje på om du Birken FEKK m-tech 1 bakfanger og frontfanger av meg? Stemme ikkje det? Joda den hekken står nå på bilen den:) menne fronten tror eg ligger på låven heime hos faderen... litt usikker.. dinna m-tec1 stylinga ligger nå og slenger litt her og der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
birken85 Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Dere snakker om M-tech 1 som at det ligger rundt hvert ett hjørne og bak hver en busk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
birken85 Skrevet Mars 30, 2011 Share Skrevet Mars 30, 2011 Dere snakker om M-tech 1 som at det ligger rundt hvert ett hjørne og bak hver en busk.. Neida er ikke så gale men hittil har det vert forholdsvis enkelt og få tak i synest eg... mangelvare hos deg eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Mars 30, 2011 Share Skrevet Mars 30, 2011 Manko til de grader gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
birken85 Skrevet Mars 30, 2011 Share Skrevet Mars 30, 2011 Manko til de grader gitt. du mangler da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Mars 30, 2011 Share Skrevet Mars 30, 2011 Frontfanger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Mai 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2011 Ein ansatt howw Aven Auto som leiger ut verksted til oss har laga seg Trekkvogn/Firma bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Juli 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2011 Birken85 her på forumet har henta seg leikebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå