|Ole| Skrevet Juli 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2010 Hehe, høres morsomt ut Er vel ingen av dere der ute som er interessert i 325E blokk, 885-topp og ETA-veiv? Pris? Så kan vi lufte det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juli 27, 2010 Share Skrevet Juli 27, 2010 viewtopic.php?f=14&t=159429 Bare å komme med bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Juli 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2010 Oki, veiva burde jo Birken kjøpt siden han har b25 motor liggende, i tilegg har han jo 320 råder. Man får vel 2.7 da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juli 27, 2010 Share Skrevet Juli 27, 2010 Stemmer det, men blir lavkomp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Juli 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2010 Jammen det passer jo bra siden han har turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juli 27, 2010 Share Skrevet Juli 27, 2010 Exactly Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet August 1, 2010 Forfatter Share Skrevet August 1, 2010 Måtte kjøre ei dame heim etter nattevakt, da kjørte eg forbi en E30 en kompiss av meg eige, den blei faktisk henta hoss av Andii2k her på forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet August 1, 2010 Share Skrevet August 1, 2010 Den der er ganske nice, når den er nypolert og shina! Var vel 2.5 turbo det der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet August 1, 2010 Forfatter Share Skrevet August 1, 2010 stemmer det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet August 2, 2010 Forfatter Share Skrevet August 2, 2010 Den der er ganske nice, når den er nypolert og shina! Var vel 2.5 turbo det der? Her er btw film ( mest lyd ) av E30`n med sugis og nokk gamp http://www.youtube.com/watch?v=k00CGa9gOHo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet August 2, 2010 Share Skrevet August 2, 2010 Søren, skulle hatt mer film! Virket grom! Var endel ettertenning på den da, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet August 2, 2010 Forfatter Share Skrevet August 2, 2010 Søren, skulle hatt mer film! Virket grom! Var endel ettertenning på den da, hehe. Den filmen blei filma for eit par dager sida så det skal vi klare å fikse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet August 2, 2010 Share Skrevet August 2, 2010 Høres bra ut, selv om jeg går for S50-motor nå, så er det ganske interessant å se hvor godt den går Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet August 2, 2010 Forfatter Share Skrevet August 2, 2010 Høres bra ut, selv om jeg går for S50-motor nå, så er det ganske interessant å se hvor godt den går Det høres jo greit ut, antall liter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet August 2, 2010 Share Skrevet August 2, 2010 Skal prøve å få det godkjent, så tror det blir S50B30. Får se hva det blir til, hehe. Skal ta inn en hel E36 M3 fra England/Tyskland tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå