|Ole| Skrevet September 5, 2010 Forfatter Share Skrevet September 5, 2010 Fleire bilder!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet September 24, 2010 Forfatter Share Skrevet September 24, 2010 Ny bil i garaga ei lita stund Taunus turbo Endelig fått opp litt lys og Trenge det no i desse mørke tider!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet September 25, 2010 Share Skrevet September 25, 2010 Taunus turbo.. lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet September 25, 2010 Forfatter Share Skrevet September 25, 2010 Taunus turbo.. lykke til Motoren skal tåle 400-450 hk, trur det blir bra Lett på rævva er den og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 25, 2010 Share Skrevet September 25, 2010 Dere som endte opp med E46`n til Wuttis da ja Pen bil d der Møtte den i Førde/omegn fredag sist uke da jeg kjørte opp fra Stavanger med nybilen min Rå vogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet September 25, 2010 Forfatter Share Skrevet September 25, 2010 Dere som endte opp med E46`n til Wuttis da ja Pen bil d der Møtte den i Førde/omegn fredag sist uke da jeg kjørte opp fra Stavanger med nybilen min Rå vogn Rå vogn uten tvil ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet September 26, 2010 Forfatter Share Skrevet September 26, 2010 I sammenheng med dugnad i garaga må vi jo ha mat Ein kompiss tok med kokk ( dama hass ) Viktigikste ingrediens var jo seff det i den grønne innpkninga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet September 29, 2010 Forfatter Share Skrevet September 29, 2010 Står stille med prosjektet mitt om dagen da "opprustning" av verkstedet står for tur Trapp opp til sofakroken må vi ha Rydding blir imorra Har fått golv i sofakroken, er mykje større enn det ser ut til Som sagt, rotete Skal prøve og få en kompiss til å legge ut bedre bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet September 29, 2010 Share Skrevet September 29, 2010 2l is med turbo ja bygd MANGE slike og lada endel på di motorene tåler ALT. sålenge di får riktig tenning, bensin vann og olje men for att den skal klare 450 hk.. deeet spørs vell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet September 29, 2010 Forfatter Share Skrevet September 29, 2010 2l is med turbo ja bygd MANGE slike og lada endel på di motorene tåler ALT. sålenge di får riktig tenning, bensin vann og olje men for att den skal klare 450 hk.. deeet spørs vell hehe, detta veit du meir om enn meg Morty Målet til eigar er vel ikkje stort meir enn 250-300hk uansett, er vist lav komp motor da så vi skal måle kompen på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet September 29, 2010 Share Skrevet September 29, 2010 hehe.. siden den og er lavkomp blir det trøtte greier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet September 29, 2010 Share Skrevet September 29, 2010 og utifra led nettet og fordelern ser det ut til å være org hjerne osv.. så det blir ikke bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet September 29, 2010 Forfatter Share Skrevet September 29, 2010 og utifra led nettet og fordelern ser det ut til å være org hjerne osv.. så det blir ikke bra Ettersom eg har skjønt er det midlertidig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet September 29, 2010 Share Skrevet September 29, 2010 pleier å bli sånn til det raser. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Oktober 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2010 Haaahahaharry Rydda: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå