bakke Skrevet August 2, 2010 Forfatter Share Skrevet August 2, 2010 Har en E60 som jeg kunne tenke meg å hellakere i hvit med sort tak.. hva snakker vi om i pris... ? Sånn ca... rekner med dette er en bulk/rustfri bil? : b 20-25tusen, er en del demontering på en såpass ny bil : ) dette er selfølgelig med garanti på lakk jobben : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakke Skrevet August 2, 2010 Forfatter Share Skrevet August 2, 2010 er behjelpelig med henting/ levering av biler uansett hvor den befinner seg i landet : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wagon Skrevet August 3, 2010 Share Skrevet August 3, 2010 Har en E60 som jeg kunne tenke meg å hellakere i hvit med sort tak.. hva snakker vi om i pris... ? Sånn ca... rekner med dette er en bulk/rustfri bil? : b 20-25tusen, er en del demontering på en såpass ny bil : ) dette er selfølgelig med garanti på lakk jobben : ) Ok. Den er 100% bulk/rustfri selvfølgelig. Det må tas til vurdering, er noe jeg virkelig har lyst til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakke Skrevet August 3, 2010 Forfatter Share Skrevet August 3, 2010 setene til bilen min er ferdige : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet August 3, 2010 Share Skrevet August 3, 2010 Nice,blir samme som bilen detta.Blir tøfft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet August 4, 2010 Share Skrevet August 4, 2010 Dere har så stålpeiling og sinnsykt god service! Bakke, legg ut alle bilder du har av alt dere har gjort! Drit gøy å se! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakke Skrevet August 4, 2010 Forfatter Share Skrevet August 4, 2010 skal prøve å skaffe flere bilder av tidligere prosjekt : ) slik så den røde cabben ut første gangen vi lakka den : b vanskelig å se flakesen på bildene ... mitt første bil prosjekt.. : b Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakke Skrevet August 16, 2010 Forfatter Share Skrevet August 16, 2010 bilen min:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halbakken Skrevet August 16, 2010 Share Skrevet August 16, 2010 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakke Skrevet September 14, 2010 Forfatter Share Skrevet September 14, 2010 første lakkering av real flames farsan har jor på ein bil : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halbakken Skrevet September 14, 2010 Share Skrevet September 14, 2010 Mulig det bare er jeg som er litt tilbakestående her, men hva blir pris på hellakkering uten badlook? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakke Skrevet September 14, 2010 Forfatter Share Skrevet September 14, 2010 mellom 15-20tusen : ) kommer litt ann på hva du skal ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halbakken Skrevet September 14, 2010 Share Skrevet September 14, 2010 mellom 15-20tusen : ) kommer litt ann på hva du skal ha Oki Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet September 18, 2010 Share Skrevet September 18, 2010 http://www.t-a.no/nyheter/article133789.ece Endte godt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matz Skrevet September 18, 2010 Share Skrevet September 18, 2010 Hvordan gikk det med BMWen som sto et par meter ifra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå