ingard Skrevet August 28, 2010 Skrevet August 28, 2010 Gromt prosjekt! Bilen ser veldig bra ut, hjulene er awesome..
E36Cab1 Skrevet August 28, 2010 Skrevet August 28, 2010 Mellom ventilsetene toppen var sprukket da eller?
J-A-E Skrevet August 30, 2010 Skrevet August 30, 2010 Skulle ikke du kjøpe hus? derfor du skulle ha en bruks/drift/bane bil? Navaran er jo ikke billig. Har hatt sånn Navara selv, meget deilig å kjøre, spes med henger etter. Men de spiser bakdekk lett
Mr.X Skrevet August 30, 2010 Forfatter Skrevet August 30, 2010 ingard: Takk takk! tror det blir bra. E36Cab1: Nei, sete og kjølekanalen, 3steder J-A-E: hehe, joda.. Men gikk på en smell! et siste sprell før jeg blir "hus-slave". Sparer penger vedsiden av bygget, så blir hus bare jeg finner det rette. Kjempe flott bil, kjøre den fram og tilbake til Stavanger i helgen! merket den er lett i rompa, må holde igjenn gassen jo Update: Intercooleren er på!
ChristofferGrøtan Skrevet September 2, 2010 Skrevet September 2, 2010 hei ! jeg holder på med samme prosjekt. har samme kittet, megasquirt 2 åå bredbåndslambda. MEN m50b20... noen her inne som selger m50b25 non vanos? stå på!
Stian708 Skrevet September 3, 2010 Skrevet September 3, 2010 Er det du som er Mr.X på vccn forumet og? du som hadde en koksgrå 944 prosjekt på volvoforumet?
J-A-E Skrevet September 3, 2010 Skrevet September 3, 2010 Er det du som er Mr.X på vccn forumet og? du som hadde en koksgrå 944 prosjekt på volvoforumet? Det er samme typen
Mr.X Skrevet September 3, 2010 Forfatter Skrevet September 3, 2010 ChristofferGrøtan: Tøft tøft, gromt med 6:a turbo Stian708: Stemmer det, har den enda tiden vil vise om jeg selger den eller bygger videre Ollie78: Takk dude! E30_Dale: Koselig å høre! Update: Er ikke plass for noe trykkrør skal kobles på turboen: Så *host* sveiset jeg litt rust, å vips det ble pluttselig litt mere plass.. Måler opp til oljekjøler fester, i god "drif spec." stil :
RoaldJ Skrevet September 5, 2010 Skrevet September 5, 2010 ble jo grei plass til trykkrør der nå blir bra dette
Kristov Skrevet September 5, 2010 Skrevet September 5, 2010 Kunne du ikke sveiset et rør på turboen i stedet?
Mr.X Skrevet September 5, 2010 Forfatter Skrevet September 5, 2010 RoaldJ: Er faktisk ikke så mye mere plass fortsatt sattser på GSP sine HARDE motorfester Kristov: Skal det også, litt opp og en 90grader i toppen er muuuulig 1cm rundt hele å gå på nå.. Altså på det første bilde så er 1cm av "ut" av turboen rett i grønrøret, synes bare ikke så bra på bilde.
sladjan Skrevet September 5, 2010 Skrevet September 5, 2010 Tøft prosjekt! E36 med turbo høres veldig gøy ut Lykke til videre
Martinsen Skrevet September 11, 2010 Skrevet September 11, 2010 Blir rått dette, og fine felger Rekner med at du har funnet ut at den gummi greia som motorfeste sitter fast i understellet kommer til å komme iveien? Jeg fikk ikke plass k&n filteret til turboen, så det vart laga en sånn pvc stubbe som motorfeste sitter fast i, har ennda ikke funnet noen plass der de har andra motorfester en de orginale, vet vel ikke av noen du?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå