KingB Skrevet Februar 27, 2011 Skrevet Februar 27, 2011 Takk Bjørnar Vi liker det SideWays style og takk for handelen igår Deilig! Ikke lenge igjen til sommer'n nå!
///Mr.X Skrevet Februar 27, 2011 Skrevet Februar 27, 2011 Alt for nærme sommeren Så må få sammen denne dreibenken! Venter bare på stemplene fra KRB og pakningene, blir stresset av hvor nærme blårøyk sesongen er
brunsame Skrevet Februar 27, 2011 Skrevet Februar 27, 2011 Alt for nærme sommeren Så må få sammen denne dreibenken!Venter bare på stemplene fra KRB og pakningene, blir stresset av hvor nærme blårøyk sesongen er Du er nåkk ikkje alene om d:p drar rett fra jobb å ned i lokalet, og holder på til 1-2 på natten i håp om å bli ferdig:p
ealoken Skrevet Februar 28, 2011 Skrevet Februar 28, 2011 da trur jeg jaggu det blei bremser på gutn og jeg
///Mr.X Skrevet Februar 28, 2011 Skrevet Februar 28, 2011 brunsame: Viktig og stå på før sesongen!.. hehe ealoken: Ja, steeike Erik! Som alltid god service hos GS Bildeler. Tror du ikke 330mm K-Sport rundt-om blir he-eelt greit?
brunsame Skrevet Februar 28, 2011 Skrevet Februar 28, 2011 k-sport bremsene fungerer perfekt! Jeg hadda k-sport 356mm før, men ble litt for stort, så har kjøpt nye 330 framme, og kjører m3 3.2 bremser bake med ebc black diamond skiver og green stuff klosser bak!
KingB Skrevet Februar 28, 2011 Skrevet Februar 28, 2011 ...med ebc black diamond skiver... "Black Diamond" er ikke et EBC produkt
///Mr.X Skrevet Mars 1, 2011 Skrevet Mars 1, 2011 Liiiiten teazer på 9x17" felgene.. men lurer på om det kommer noen 18" snart!
ealoken Skrevet Mars 2, 2011 Skrevet Mars 2, 2011 brunsame:Viktig og stå på før sesongen!.. hehe ealoken: Ja, steeike Erik! Som alltid god service hos GS Bildeler. Tror du ikke 330mm K-Sport rundt-om blir he-eelt greit? JA, skulle bremse øyeeppla halvveis ut av skallen detta
Ullsokk Skrevet Mars 2, 2011 Skrevet Mars 2, 2011 Ser bra ut! Men skal du gjøre noe med tanke på varmebeskyttelse på eksoshus, downpipe og coildeksel ? Evt bra med lufting ? Blir så jævlig varmt, og du kommer garantert til å smelte coildekselet ved banekjøring hvis ikke du beskytter ordentlig
ealoken Skrevet Mars 2, 2011 Skrevet Mars 2, 2011 Ser bra ut! Men skal du gjøre noe med tanke på varmebeskyttelse på eksoshus, downpipe og coildeksel ? Evt bra med lufting ? Blir så jævlig varmt, og du kommer garantert til å smelte coildekselet ved banekjøring hvis ikke du beskytter ordentlig Kjøper vel en turbobleie?
///Mr.X Skrevet Mars 2, 2011 Skrevet Mars 2, 2011 ealoken: Nærmest pung strekk i slutten av alle langslettene, hehe Ullsokk: Blir vell å surre alt inn i multiteip fra Biltema sammen med noen inn sikta kjølesprayer fra würt Nei, det blir nok varme varmebandasje på grenrør og downpipe, så knekke til et syrefast coil-deksel som får litt varmesindig lakk på seg For har man bleie på turbon, da er jammen ikke turbon voksen nok Minbla: Takk for det
Ullsokk Skrevet Mars 2, 2011 Skrevet Mars 2, 2011 Jeg måtte kjøre uten lykt og pakninger rundt panser. Hadde bleie på turboen, og måtte ha MANGE runder med bandasje akkurat første stykket av dp. Hadde en liten bøy 10cm ut fra turbo, så kan ha vært det som gjorde det, men strålingsvarmen fra eksoshus og mot dp var helt syk. Hadde også aluteip på halve delen av coildekselet mot dp, pluss sveisematte som lå over coildeksel og toppdekselet mot dp. Da gikk det greit på bane uten smelta plastikk. Hadde bleie og en runde med bandasje første gangen på bane, og da brant det fra plastikken når jeg kom av banen. Nesten så jeg brant av coilledninger Men klarte aldri å få til noe sånn varme uansett hvor "hardt" jeg kjørte på gata. Ville tenkt meg ganske godt om før du stikker på banen med tanke på varme, for det blir varmere enn du tror
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå