///Mr.X Skrevet Juli 11, 2011 Skrevet Juli 11, 2011 brunsame: Hey! Har ikke fått oppsette enda, han har hatt det veldig travelt med drifting kunder fra USA som jeg har skjønt. Så vil ikke mase på han siden det evt, ikke blir mange dagene jeg får kjørt i år. Men du kommer he-eelt sikkert til å bli knall fornøyd! mere sving.. ..er mere morro!
brunsame Skrevet Juli 12, 2011 Skrevet Juli 12, 2011 Hehe.. Okey.. Ka bære armer du har bestilt da? Keg tenkte å gå på litt økonomi å kjøre e46 armer så hellef kjøpe lengre armer fra peebee senere. Så får han modde spindlene mine å styrestag fra han så blir det vell bra;)
///Mr.X Skrevet August 30, 2011 Skrevet August 30, 2011 brunsame: Ble "originale" armer - Update: Pga. tid, kjærring og hus prosjekter velger jeg å sette sammen 320i coupe karosseriet og selge det. For så og kjøpe et billig evt. u-tollet karosseri å sette over alle grom deler på den, får ikke tid til å søke å godkjenne det karosseriet jeg har likevel. Det som selges: -e36 coupe karosseri 1994mod, gletcherblau -forsterket bakaksel innfestinger -Ny M3 frontfanger -M50B20 vanos motor, nye pakninger og simringer, ny Castrol olje m/filter. -ZF M3 girkasse m/ny olje -Short shift -Alt er nytt i forrstilling: kuler og ledd er byttet, powerflex foringer. -Slissede skiver forran og bak, nye håndbrekksko og wiere -CSL karbon bagasjeluke -OEM karbon panser -DTM karbon frontleppe -9x17" XXR 522 Sorte felger -215/40-17" Nokian dekk -Senkesett (godkjent i vognkort) -Eu Godkjent i 2år -m.m.++ -3.2l Stabbstag -GS-performance traversforinger i bakstillingen -Nye øvere bærearmskuler bak, begge sider Utsende messig "slik":
///Mr.X Skrevet August 30, 2011 Skrevet August 30, 2011 ealoken: Kun karosseri bytte Erik alt ligger klart på paller klart for montering på et rimligere karosseri. Blir for mye penger å ha et sånn karosseri som er regget å koster så mye framfor et som ikke er verdt så mye. M3 Yngve: Det var litt sånn.. planen var, å ha det ..litt sånn, små hemmelig Yngve
M3 Yngve Skrevet August 30, 2011 Skrevet August 30, 2011 Er ikke du på jobb ? kan ikke snoke på bimmers da !! Ikke alt kan være hemmlig vet du
///Mr.X Skrevet August 30, 2011 Skrevet August 30, 2011 M3 Yngve: På jobben, å jobber vøtt venter på bil skal bli ferdig meg software update. Isteden for 5min røykepause, tar jeg 1min på Bimmers, "gådt får kråppen vet-du " ealoken: Stemmer det I like it to It`s hawt!
granli Skrevet August 30, 2011 Skrevet August 30, 2011 Du e ikke go einar! mener du seriøst at du ska ha e36touring ?
///Mr.X Skrevet August 30, 2011 Skrevet August 30, 2011 Er ikke noe som slår en Touring skliene helt på tverra med hjula godt inne i hjulhusene, mens dekka sleiker hjulbuen å røyken komme helt fra takplata Skal jo bytte karosseri, så da tenkte jeg å bygge Touring når jeg likevel skal bytte. Tror det blir et greit bytte, om ikke kulere karosseri.
granli Skrevet August 30, 2011 Skrevet August 30, 2011 Gleder meg bare å si fra når karossn ska strippes, så e eg der
M3 Yngve Skrevet August 30, 2011 Skrevet August 30, 2011 Bare å handle glassfiber deler av Paul. http://www.driftking.nl/
///Mr.X Skrevet August 31, 2011 Skrevet August 31, 2011 granli: Det skal jeg garantert Marius M3 Yngve: Ja mulig det blir telefon ned til Nedderlansh ettervært, vil ha den temmelig orginal i karosseri sidene, bare valse til hjula går klar å sveise opp hjulhusa såklart - Updaterer med nytt om bilen, ble GS-performance traversforinger i bakstillingen igår og 3.2L stabbstag igår.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå