KingB Skrevet August 31, 2011 Skrevet August 31, 2011 Er ikke noe som slår en Touring skliene helt på tverra med hjula godt inne i hjulhusene, mens dekka sleiker hjulbuen å røyken komme helt fra takplata Skal jo bytte karosseri, så da tenkte jeg å bygge Touring når jeg likevel skal bytte. Tror det blir et greit bytte, om ikke kulere karosseri. Yeah!!!
///Mr.X Skrevet August 31, 2011 Skrevet August 31, 2011 M|Fjeld: Svaret KingB: Jah, why?! ..delvis din skyld
///Mr.X Skrevet September 7, 2011 Skrevet September 7, 2011 Da er nytt karosseri handlet og hentet hjem Såklart ble det DriftWaggon hentet en E36 touring uten takrails, desverre med takluke Den blir ribbet å gjort klar til mont. av alle grom delene så fort Coupen er av løftebukken Også er grom delene fra PeeBee Motorsport på vei etter å gått igjennom planer å setup, utrolig god service!
///Mr.X Skrevet September 7, 2011 Skrevet September 7, 2011 Noen lav-kvalitets mobilbilder Denne er originalt med M-optikk, lyktene som står på skal byttes!! Side-skjørtene skal av, skal kjøre lakka M-kanaler isteden, så er det mindre å få rivet av Så blir det hvite 8x18" isteden for 9x17", pga. innpresset med det syke svingopsettet fra PeeBee Motorsport. Men! dem skal sleike hjulbuene tror jeg må sveise inn e46 hjulbuer litt beskjedent forran, men prøver å valse litt først.
granli Skrevet September 7, 2011 Skrevet September 7, 2011 Juni 2012 så e du klar til ACR vi orner me losji i mitt barndomshjem, så blir det speilegg til frokost, dekkrøyk til middag og biff til kvelds. http://vimeo.com/28643302
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå