M3 Yngve Skrevet September 21, 2011 Skrevet September 21, 2011 Blir bra dette da Får du sammen og solgt coupen da ?
///Mr.X Skrevet September 21, 2011 Skrevet September 21, 2011 Takk Yngve Coupen mangler Coilovere, dem har ikke kommet enda! 3uker siden jeg bestilte dem Bare å sette på dem å i med motoren så er den klar for salg med en heftig spec. liste Fått plukket ned Touringen din nå?
VegarVS Skrevet September 21, 2011 Skrevet September 21, 2011 er det 325 motoren som skal nedi igjen? med eller uten turbo??
///Mr.X Skrevet September 21, 2011 Skrevet September 21, 2011 BMWLÆRLING: Så lenge ikke M50B25 Turbo motoren blir solgt skal den i Da blir det jo mere krutt, men håpet å kjøre et billigere oppsett neste år. Begynte å montere sammen motoren i helgen, venter på en stempelring fra KRB pga. en knakk ved inn-sliping av ringene. Så er den går nok i bilen før Jul om den ikke blir solgt før det
M3 Yngve Skrevet September 21, 2011 Skrevet September 21, 2011 Min turing ble blukket ned i går den, fikk m3 brønn i går kveld, fått slipa, fuga, hatt på noe anti rust ting, motoren er i, alle festene til til div er ferdige, koble noe el, fått på gir overføringa og tatt ut el og tak trekk på M3en. Så må nok stå på noe mere het gitt
Jokkke Skrevet September 23, 2011 Skrevet September 23, 2011 Hvis du vil så kan jeg gjerne kjøpe felgene dine.. me wantz XXR 552 felgene altså
Dr_S Skrevet November 5, 2011 Skrevet November 5, 2011 Ser bra ut! Men skal du gjøre noe med tanke på varmebeskyttelse på eksoshus, downpipe og coildeksel ? Evt bra med lufting ? Blir så jævlig varmt, og du kommer garantert til å smelte coildekselet ved banekjøring hvis ikke du beskytter ordentlig Eller at det tar fyr, si..
Dr_S Skrevet November 5, 2011 Skrevet November 5, 2011 Stått stille her da jeg venter på blokka, men hatt mye annet tøfte biler å leke med f.eks: Hva sier Tore til at du bruker plassen "hans" da? Eller er det ikke du som tar 4-hjulskontroll?
///Mr.X Skrevet November 5, 2011 Skrevet November 5, 2011 Hva sier Tore til at du bruker plassen "hans" da? Eller er det ikke du som tar 4-hjulskontroll? Tore har sluttet nå, men jeg har hele tiden vært en co-pilot på 4-hjulskontrollen, så der har det vært fritt fram
///Mr.X Skrevet November 5, 2011 Skrevet November 5, 2011 Eller at det tar fyr, si.. Det blir ikke noe problem lengere ..værre med bak dekka si?
Dr_S Skrevet November 5, 2011 Skrevet November 5, 2011 Eller at det tar fyr, si.. Det blir ikke noe problem lengere ..værre med bak dekka si? Coilllokket til Ullsokk måtte slukkes på Rudskogen, hehe...
oddeinarr Skrevet November 6, 2011 Skrevet November 6, 2011 Fjernet asfaltmatter til den store gullmedaljen, kun 2 stk igjen på bak skjermene: Byttet frontlyktene, fått tatt av hengerfeste ( ), montert et Sabelt sete. Hva er farge koden på bilen ?
ealoken Skrevet November 10, 2011 Skrevet November 10, 2011 hva skal du ha for de svarte felga dine da mister
///Mr.X Skrevet November 10, 2011 Skrevet November 10, 2011 hva skal du ha for de svarte felga dine da mister "More than you can afford pall 8)", hehe Neida, dem selges nok med Coupen desverre, om ikke summen er overtalende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå