///Mr.X Skrevet November 14, 2011 Skrevet November 14, 2011 Technoviolet? Tror det stemmer glemt å sjekke i farten.. - Da ble det litt tid for å skru på våg`na : Poff! ...borte vekk!
M3 Yngve Skrevet November 14, 2011 Skrevet November 14, 2011 Godt jeg fikk "kjefta" litt på deg, så du fikk gjort noe i helgen. Blir bra dette !!
///Mr.X Skrevet November 14, 2011 Skrevet November 14, 2011 Godt jeg fikk "kjefta" litt på deg, så du fikk gjort noe i helgen. Blir bra dette !! Heheheh, ja Yngve startet hver dag kl. 09.00 og jobbet til kl 01.00 så i helgen var jeg effektiv.
///Mr.X Skrevet November 14, 2011 Skrevet November 14, 2011 Må jobbe på Mr om det skal bli litt "bil credits" ..skal forresten ha handlet noen harde foringer av deg til bakstillingen.
MariusG Skrevet November 14, 2011 Skrevet November 14, 2011 Tøft prosjekt, tøft med nye trenden med touring Ka skal du ha for coupe`n din då?
///Mr.X Skrevet November 14, 2011 Skrevet November 14, 2011 Tøft prosjekt, tøft med nye trenden med touring Ka skal du ha for coupe`n din då? Takk skal du ha Touring er über fett, men bare det ikke mysser av dem. Sender deg Pm om Coupen - Egentlig skrudd litt for å få i land den nye motoren, men rakk litt attått også Dem fremre bak-akseltravers "GTR" forsterking, forsterkning`s plater nærmer seg klare for litt smeltebad:
KingB Skrevet November 14, 2011 Skrevet November 14, 2011 ..Touring er über fett, men bare det ikke mysser av dem... Side om side til sommer'n!
///Mr.X Skrevet November 14, 2011 Skrevet November 14, 2011 Side om side til sommer'n! For shure! "Touring twin`s, The movie" Men! ..Da må Yngve "piske" meg litt mere tror jeg
M3 Yngve Skrevet November 15, 2011 Skrevet November 15, 2011 Side om side til sommer'n! For shure! "Touring twin`s, The movie" Men! ..Da må Yngve "piske" meg litt mere tror jeg Du skal "piskes" med mye rart nå du Kommer en 02 som trenger sveise kunskapene dine
///Mr.X Skrevet November 17, 2011 Skrevet November 17, 2011 Ja, ikke lenge til jeg skal legge noen larver på den 02`n din! Blir den frecheste 02`n, ikke bare utsende messig, men hvor mye hard pisking den villig mottar av den gale eieren Vet du hvem jeg snakker om nå Yngve? ..det er deg det
Nupen1 Skrevet November 18, 2011 Skrevet November 18, 2011 Egentlig skrudd litt for å få i land den nye motoren, men rakk litt attått også Nye motoren??
Dr_S Skrevet November 18, 2011 Skrevet November 18, 2011 Må vel nesten skille ut denne i egen tråd, eller redigere trådtittel snart nå Denne touringen tror jeg blir grom
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå