aremoe Skrevet Juli 5, 2010 Forfatter Skrevet Juli 5, 2010 ååå deilige felger... gler meg som en unge til å få dei på
carlhaakon Skrevet Juli 6, 2010 Skrevet Juli 6, 2010 Den der er jo perfekt slik den er! RS er helt klart min favoritt på de bilene der
aremoe Skrevet Juli 6, 2010 Forfatter Skrevet Juli 6, 2010 Den der er jo perfekt slik den er! RS er helt klart min favoritt på de bilene der ja fint med RS, men kjedelig når alle har det..... dessuten var bildet tatt før jeg kjøpte bilen og felgene var ikke med på kjøpet.. men enig med du, RS e flott det, men også flott å ha noke som ingen andre i dine trakter har på sine E30 er
carlhaakon Skrevet Juli 6, 2010 Skrevet Juli 6, 2010 Den der er jo perfekt slik den er! RS er helt klart min favoritt på de bilene der ja fint med RS, men kjedelig når alle har det..... dessuten var bildet tatt før jeg kjøpte bilen og felgene var ikke med på kjøpet.. men enig med du, RS e flott det, men også flott å ha noke som ingen andre i dine trakter har på sine E30 er sant det, men vansklig og finne noe ikke alle har som er pent på bilen lykke til med valget i vertfall, pen er bilen din uansett, sett den ett par ganger på tereff
SSM Skrevet Juli 7, 2010 Skrevet Juli 7, 2010 Jeg ville ikke hatt noen av dem, siden alternativa ikke var 18''
aremoe Skrevet Juli 7, 2010 Forfatter Skrevet Juli 7, 2010 Jeg ville ikke hatt noen av dem, siden alternativa ikke var 18'' 18" på E30 = alt for stort å domminerendes på dette karosseriet. men smaken er så forskjelli.
Torek Skrevet Juli 7, 2010 Skrevet Juli 7, 2010 Jeg ville ikke hatt noen av dem, siden alternativa ikke var 18'' 18" på E30 = alt for stort å domminerendes på dette karosseriet. men smaken er så forskjelli. ..og ett stk. flott, flott bil du har!
FTE Skrevet Juli 7, 2010 Skrevet Juli 7, 2010 Jeg ville ikke hatt noen av dem, siden alternativa ikke var 18'' 18" på E30 = alt for stort å domminerendes på dette karosseriet. men smaken er så forskjelli. x2.
Marius_e30 Skrevet Juli 8, 2010 Skrevet Juli 8, 2010 Har et pent sett med felger til deg, kom med et fint bud så er de dine. Har flere bilder på lager. viewtopic.php?f=18&t=148726
aremoe Skrevet Juli 8, 2010 Forfatter Skrevet Juli 8, 2010 Har et pent sett med felger til deg, kom med et fint bud så er de dine.Har flere bilder på lager. viewtopic.php?f=18&t=148726 Nei felger er kjøpt og betalt. kommer snart på døren
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå