Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk E34 535 90 innbyttet av en bekjent mot E36 318 91 som er kjørebarhet og godkjent.

535 er ikke godkjent fra 2008 pga ruster i kanalene/jekkfeste, bare det. Men er skilt og veiavgift...

Men likgreit restaurering helebilen også, den har rullet 450 000km og karosseriet var veldig sletten ut ;)

BMW 535i 1990. Alt utstyr, skinn interiør, kvasskam, forsterket lager og kortskift gir. Trenger bare turbokit :)

(Mobil's kamera)

pkxrssk0gw39ozfavom3.jpg

dhunkefuxcgx1jxuav0s.jpg

bjn765u6p39w1711au54.jpg

5sg2uyyu2g6r7q8rq0pu.jpg

sbilo5ztorjixtoeea8k.jpg

masyk7gawyuk1rhg2k7h.jpg

y9k88eq69bqsbbpjtyzu.jpg

xcb68pl6vi0qwzgjwfz7.jpg

bkzuholo3i6rjfqjb5i8.jpg

zz9k7vtuh3ks9u6s9t4q.jpg

fg1rxosu5huz8cnc188a.jpg

9k63bt8ylg7cjbc0slge.jpg

13domwxsb7z3l2gmah7p.jpg

Egenvekt med føren 1650kg, noen som har forsalg med å ta vekk noe fra bilen? tenkt får den lettere bil og forbruker.

• Svar 97
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Hei og grattis med ny bil.

har nettopp ribbet en E34 og kan med trygghet si at gulvteppet i bilen veiet 1 tonn:P

kan jo begynne med all isolasjon i bilen for å fjerne vekt, men vil jo bli en del mere støy da.

Skrevet

Ja men jeg høre ikke :P

Bilen har hatt automat og står 1650kg i vognkort men manuell sitter den

Fikk fjernet ca 10-15kg av isolasjon, plast, osv... Men er ikke ferdig ennå ;)

Skrevet

Fin bil! ;) Ser du har samme rust som meg i gulvet.. Hvorfor kommer det der pga soltaket egentlig? :P

• 2 weeks later...
Skrevet
Fin bil! ;) Ser du har samme rust som meg i gulvet.. Hvorfor kommer det der pga soltaket egentlig? :P

Dreneringen går det :- ) Nedigjennom a-stolpen og ned der :- )

Skrevet

Dreneringen går det :- ) Nedigjennom a-stolpen og ned der :- )

Hmm okei, takk! :)

• 2 weeks later...
Skrevet

Fjernet mye fra interiør og begynne med bakrommet, tilhenger fjernes...

Bilen starte ikke med startmotor, start i drille men har hatt automat, står P i speedo og gamle eier sa trenger bare en relè i startmotor. Ikke omprogrammer fra auto til manuell?

Noen som vet med ledninger å gjøre? Den starter med batteriet borti startmotor, ønsker meg starte med nøkkel :wink:

Deler til akselen kommer idag i posten :D tenkt meg sveise på bak kanalene først. Skal kjøpe en kamera ;)

• 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Skrevet

Venter på deler hjullager, osv. fra schmiedmann.

Ikke lenge til en EU kontroll men bør titte i forstilling når bakstilling er montert...

Det er bare nye deler i bakstilling og ny plate i travel sin feste. Skal sveise i kanalene.

Skal jeg ha en 520 emblem og beholde slittelakk i karosseriet?

Har noen forslag hva jeg skal ha farge i 535? Det er fin med diamant svart i E34...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...