Sheamus Skrevet Juli 3, 2010 Share Skrevet Juli 3, 2010 Fikk E34 535 90 innbyttet av en bekjent mot E36 318 91 som er kjørebarhet og godkjent. 535 er ikke godkjent fra 2008 pga ruster i kanalene/jekkfeste, bare det. Men er skilt og veiavgift... Men likgreit restaurering helebilen også, den har rullet 450 000km og karosseriet var veldig sletten ut BMW 535i 1990. Alt utstyr, skinn interiør, kvasskam, forsterket lager og kortskift gir. Trenger bare turbokit (Mobil's kamera) Egenvekt med føren 1650kg, noen som har forsalg med å ta vekk noe fra bilen? tenkt får den lettere bil og forbruker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lierbimmer Skrevet Juli 3, 2010 Share Skrevet Juli 3, 2010 Hei og grattis med ny bil. har nettopp ribbet en E34 og kan med trygghet si at gulvteppet i bilen veiet 1 tonn:P kan jo begynne med all isolasjon i bilen for å fjerne vekt, men vil jo bli en del mere støy da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sheamus Skrevet Juli 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2010 Ja men jeg høre ikke Bilen har hatt automat og står 1650kg i vognkort men manuell sitter den Fikk fjernet ca 10-15kg av isolasjon, plast, osv... Men er ikke ferdig ennå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michaelw Skrevet Juli 4, 2010 Share Skrevet Juli 4, 2010 Fin bil! Ser du har samme rust som meg i gulvet.. Hvorfor kommer det der pga soltaket egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sheamus Skrevet Juli 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2010 Vurdere sterkt å ha aluminium deler i understellen og ta vekk stål. Venter på nye deler fra koed Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Armanic Skrevet Juli 13, 2010 Share Skrevet Juli 13, 2010 Fin bil! Ser du har samme rust som meg i gulvet.. Hvorfor kommer det der pga soltaket egentlig? Dreneringen går det :- ) Nedigjennom a-stolpen og ned der :- ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michaelw Skrevet Juli 13, 2010 Share Skrevet Juli 13, 2010 Fin bil! Ser du har samme rust som meg i gulvet.. Hvorfor kommer det der pga soltaket egentlig? Dreneringen går det :- ) Nedigjennom a-stolpen og ned der :- ) Hmm okei, takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sheamus Skrevet Juli 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2010 Fjernet mye fra interiør og begynne med bakrommet, tilhenger fjernes... Bilen starte ikke med startmotor, start i drille men har hatt automat, står P i speedo og gamle eier sa trenger bare en relè i startmotor. Ikke omprogrammer fra auto til manuell? Noen som vet med ledninger å gjøre? Den starter med batteriet borti startmotor, ønsker meg starte med nøkkel Deler til akselen kommer idag i posten tenkt meg sveise på bak kanalene først. Skal kjøpe en kamera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet Juli 27, 2010 Share Skrevet Juli 27, 2010 Dette kommer til å bli bra, bare stå på så kommer dette til å bli bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sheamus Skrevet August 11, 2010 Forfatter Share Skrevet August 11, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sheamus Skrevet August 15, 2010 Forfatter Share Skrevet August 15, 2010 Fjernet pga vekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sheamus Skrevet August 29, 2010 Forfatter Share Skrevet August 29, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sheamus Skrevet September 7, 2010 Forfatter Share Skrevet September 7, 2010 3 nye bensinrører er på plass med bare hånd arbeidet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sheamus Skrevet September 7, 2010 Forfatter Share Skrevet September 7, 2010 Venter på deler hjullager, osv. fra schmiedmann. Ikke lenge til en EU kontroll men bør titte i forstilling når bakstilling er montert... Det er bare nye deler i bakstilling og ny plate i travel sin feste. Skal sveise i kanalene. Skal jeg ha en 520 emblem og beholde slittelakk i karosseriet? Har noen forslag hva jeg skal ha farge i 535? Det er fin med diamant svart i E34... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet September 8, 2010 Share Skrevet September 8, 2010 syns den fargen som er på den var veldig fin, har du tenkt og bytte farge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå